به منظور شرکت در دوره 1 ماهه عملی مربیگری سطح 3 ICF ؛9 نفر از مربیان آبهای آرام به مجارستان اعزام شدند

به منظور شرکت در دوره 1 ماهه عملی مربیگری سطح 3 ICF ؛9 نفر از مربیان آبهای آرام به مجارستان اعزام شدند
با تصویب هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی 9 نفر از مربیان آبهای آرام کشورمان در دوره مربیگری سطح 3 ICF در دانشگاه ورزش بوداپست مجارستان شرکت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، فدراسیون جهانی قایقرانی دومین دوره کلاس مربیگری سطح 3 سازماندهی شده و مطابق استانداردهای ICF را برگزار می کند. این دوره طی 5 ماه به صورت عملی و آنلاین برگزار می شود. شرکت کنندگان در این کلاس دوره عملی 1 ماهه را در دانشگاه ورزش بوداپست مجارستان طی می کنند و 4 ماه باقیمانده را به صورت انفرادی و آنلاین توسط نرم افزارهای معرفی شده از سوی ICF در کشورهای خود ادامه خواهند داد.
هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی پس از حضور موفق 7 مربی کشورمان در دوره گذشته این کلاس تصمیم گرفت تعداد دیگری از بهترین مربیان قایقرانی را به این دوره اعزام کند.

فدراسیون قایقرانی پس از تصویب در جلسه هیات رئیسه 9 نفر از مربیانی که تسلط کامل به زبان انگلیسی دارند و شرایطشان برای شرکت در این دوره بهتر است را به این کلاس اعزام خواهد کرد.

شهربانو طبرستانی، نسرین عابدین فیروز، الهام حسینی، زهره مولودی، فاطمه مجللی، الهه خوارزمی، مریم یگانه فر، علی بنده نژاد و امیر هلالی مربیان حاضر در این دوره خواهند بود.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.