تکواندو نوجوانان آسیا؛دو طلا و نقره حاصل تلاش تکواندوکاران نوجوان ایران

تکواندو نوجوانان آسیا؛دو طلا و نقره حاصل تلاش تکواندوکاران نوجوان ایران
نخستین روز ششمین دوره مسابقه های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا، در سه وزن اول انجام شد که در نهایت یک مدال طلا و یک نقره به تکواندوکاران نوجوان ایران رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در نخستین روز مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در بخش 'کیوروگی' (مبارزه) که در ورزشگاه 'فتو' شهر 'هوشی مینه' ویتنام در جریان است، طبق قرعه کشی به عمل آمده، تکواندوکاران دختر و پسر در سه وزن، مقابل حریفان خود صف آرایی کردند که در نهایت یک مدال طلا و یک برنز در قسمت دختران کسب شد.

در قسمت دختران، فاطمه شعبان نیا در وزن اول در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله دوم، تکواندوکاری از اندونزی را از پیش رو برداشت.

وی در دور سوم نیز نماینده ویتنام را مغلوب کرد و راهی فینال شد که در آخرین مرحله نیز تکواندوکار چینی را 2 بر صفر شکست داد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

سپیده سفری در وزن دوم نیز در دور نخست، تکواندوکاری از مالزی را شکست داد ولی در مرحله دوم نتیجه را مقابل تایلند واگذار کرد و حذف شد.

رکسانا کوزلی زاده در وزن سوم، ابتدا با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله دوم با نماینده ویتنام مبارزه کرد و با یک پیروزی 17 بر صفر شیاپچانگ را ترک کرد.

وی در دور سوم، نتیجه را مقابل تکواندوکاری از کره جنوبی واگذار کرد و به مدال برنز رضایت داد.

در قسمت پسران نیز محمد حسینی نیا در وزن اول در نخستین مرحله مقابل تکواندوکار قزاقستان 9 بر صفر به برتری رسید اما در دور دوم برابر تکواندوکار تایلندی 6 بر یک نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

ابوالفضل یعقوبی در وزن دوم هم ابتدا تکواندوکاری از ترکمنستان را 14 بر یک از پیش رو برداشت و در مرحله دوم حریف چینی خود را شکست داد.

وی در دور سوم مقابل حریفی از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

رائد تیزکار در وزن سوم نیز در نخستین مرحله نماینده کشور مالزی را 6 بر 2 از پیش رو برداشت و در ادامه حریف اماراتی را 8 اخطاره کرد.

وی در سومین مرحله نیز مقابل تکواندوکار ویتنامی نتیجه را 16 بر 4واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.