از سوی ملی پوشان ایران در چهارمین دیدار تدارکاتی ؛شکستی دیگر به تیم ملی کبدی ساحلی پاکستان تحمیل شد

از سوی ملی پوشان ایران در چهارمین دیدار تدارکاتی ؛شکستی دیگر به تیم ملی کبدی ساحلی پاکستان تحمیل شد
تیم ملی کبدی ساحلی پاکستان چهارمین دیدار تدارکاتی خود را مقابل ایران با شکست پشت سرگذاشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی؛ در چهارمین دیدار تدارکاتی تیم ملی کبدی ساحلی ایران در برابر پاکستان نایب قهرمان دوره قبل بازیهای ساحلی آسیا در مسقط عمان یک پیروزی دیگر برای ملی پوشان ساحلی کشورمان ثبت شد.در این دیدار که صبح امروز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه در زمین ساحلی فدراسیون هندبال برگزار شد تیم کشورمان توانست در یک بازی نزدیک و حساس تیم پاکستان را با حساب 60 بر 35 شکست دهد. پاکستانی ها در این بازی تا اواسط نیمه دوم بازی نزدیک و پا به پایی را برگزار کردند که در نهایت این ملی پوشان کبدی کار ساحلی کشورمان بودند که در اواخر بازی با استفاده تاکتیک مناسب و خستگی بازیکنان پاکستان با اختلاف نتیجه را به سود ایران به پایان برسانند.


در بازی امروز خط دفاعی تیم کشورمان بسیار هماهنگ و حساب شده ظاهر شد و اکثر حملات حریف را به خوبی کنترل کرد و این هماهنگی تیمی در خط دفاعی نشان دهنده آمادگی بازیکنان ایران در اردوهای تیم ملی است که حتی اجازه خود نمایی به مهاجمین حرفه ایی تیم پاکستان را هم نداد.


تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان در سه دیدار گذشته خود در برابر تیم ملی پاکستان با نتایج 51 بر24 - 55 بر25 و 66 بر 33 سه پیروزی ارزشمند در این دیدارهای تدارکاتی مقابل رقیب قدرتمند خود بدست آورده است.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۴:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.