دبیر کمیته تریال آسیا خبرداد: ثبت رقابتهای قهرمانی کشور تریال ایران در تقویم UCI

کثیریان از ثبت رقابتهای قهرمانی کشور تریال کشورمان برای اولین بار در تقویم اتحادیه جهانی دوچرخه سواری خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون؛ محمد نوید کثیریان دبیر کمیته تریال آسیا با بیان این مطلب افزود: در راستای اهداف کمیته تریال آسیا که برای اولین بار با حضور علی زنگی آبادی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان به عنوان رئیس این کمیته در کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا راه اندازی شد، برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور این رشته ورزشی که تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، در تقویم اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) به ثبت رسید.

وی گفت: پیش از این نیز نخستین دوره رقابتهای کاپ تریال پارس که 12 و 13 آبان ماه سال جاری به عنوان اولین رویداد بین المللی این رشته در سطح آسیا به ثبت انحادیه جهانی دوچرخه سواری رسید.

دبیر کمیته تریال آسیا تصریح کرد: همچنین به منظور افزایش سطح دانش داوران این رشته، یک دوره کلاس آموزش داوری تخصصی تریال با حضور نمایندگانی از سایر کشورهای آسیایی، از هشتم الی دهم آبان ماه با حضور "پیتر فیش" مدرس سوئیسی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برگزار خواهد شد.

کثیریان یادآور شد: با توجه به اقدامات گسترده کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان و کمیته تریال کنفدراسیون آسیا، به منظور پیشبرد اهداف این رشته ورزشی در سطح ایران و آسیا، اقدامات لازم برای فراهم کردن شرایط میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا این رشته به میزبانی کشور ادامه خواهد یافت.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.