همزمان با مسابقات تایم تریل لیگ برتر؛انتخاب رکابزنان ملی پوش المپیکی ایران

همزمان با نخستین مرحله لیگ برترکورسی دوچرخه سواری باشگاه های کشور در مواد جاده، رکابزنان ملی پوش کشورمان به منظور حضور در المپیک 2012 لندن مشخص می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری؛ نخستین مرحله از رقابتهای لیگ برتر باشگاه های دوچرخه سواری کشور در مواد جاده، از امروز یکشنبه 17 اردیبهشت به مدت 2 روز با حضور 13 تیم به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان یزد در حال برگزاری است.

به منظور انتخاب برترین نفرات برای تشکیل ترکیب تیم ملی اعزامی به سی امین دوره رقابتهای المپیک 2012 لندن، مسابقات انتخابی این رشته در ماده تایم تریل انفرادی همزمان مسابقات نخستین مرحله لیگ برتر هم اکنون در استان یزد در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این رقابت، انتخاب رکابزن برتر به عنوان نفر اصلی ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری ایران در رقابتهای ماده تایم تریل انفرادی المپیک لندن خواهد بود و پس از برگزاری این مسابقه، نفر دوم به عنوان دوچرخه سوار ذخیره منظور می گردد.

امیر زرگری و حسین عسگری از استان مرکزی، علیرضا حقی از استان البرز، مهدی سهرابی و عباس سعیدی تنها از استان زنجان، قادر میزبانی و بهنام خلیلی خسروشاهی از استان آذربایجان شرقی، آروین معظمی گودرزی و علی ترابی از استان لرستان، محمد رجبلو از استان تهران و حسین ناطقی ازاصفهان ، نفراتی هستند که با توجه به سوابق و حضور موفق در رقابتهای گذشته، برای شرکت در این مسابقه انتخابی دعوت شده اند.

پس از برگزاری مسابقه انتخابی در استان یزد، نفر اول ماده تایم تریل انفرادی، به عنوان رکابزن اصلی تیم ملی ایران در ماده استقامت هم به رقابت خواهد پرداخت.

همچنین نفرات دوم و سوم تیم ملی که به عنوان نمایندگان کشورمان در این ماده حضور دارند، با درنظر گرفتن همه جوانب و تایید و تصویب کمیته فنی راهی لندن می شوند.


۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.