مستند تلویزیونی «مدرسه پهلوانی» تولید می شود

در این مجموعه دوربین همراه مربیان و مرشدان ورزش‌های باستانی همراه شده و در کنار آن‌ها کشورهایی که خواهان آموزش و توسعه این ورزش اصیل ایرانی و اسلامی هستند گام به گام تاثیر و یادگیری این فرهنگ غنی را همراهی می‌نماید. این برنامه به کشورهایی مانند نپال، هندوستان، تاجیکستان، بیلاروس، ترکیه، اوگاندا و... رفته و در ‌‌نهایت تولید این برنامه پل ارتباطی آموزش بین دو تمدن را به تصویر می‌کشاند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛تهیه کننده و کارگردان مجموعه «مدرسه پهلوانی» گفت: شبکه آموزش سیما با تولید مجموعه مستند «مدرسه پهلوانی» جذابیت‌های ورزش باستانی در ایران و چندین کشور خارجی به تصویر می‌کشد.

مهدی زینلی تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستند «مدرسه پهلوانی» با اشاره به ویزگی‌هایی این مجموعه مستند گفت: این مجموعه مستند با موضوع ورزش و تفریحات سالم و ترویج ورزش‌های باستانی ایران در حال تولید است. تاکنون ۶۰درصد این پروژه در ضبط شده است. قرار است مابقی این مجموعه در تهران، سنندج و اصفهان ضبط شود.

وی در ادامه افزود: هدف از تولید این مجموعه توسعه ورزش‌های باستانی ایران در سطح جهان است. گسترش ورزش‌های باستانی ایران و ایجاد غرور ملیو ایجاد امید و نشاط و خودباوری در جهت نهضت نرم افزاری و تولید علم و رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی نیز از محورهای «مدرسه پهلوانی» است.

طراح این مجموعه مستند به روند ساخت این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این مجموعه دوربین همراه مربیان و مرشدان ورزش‌های باستانی همراه شده و در کنار آن‌ها کشورهایی که خواهان آموزش و توسعه این ورزش اصیل ایرانی و اسلامی هستند گام به گام تاثیر و یادگیری این فرهنگ غنی را همراهی می‌نماید. این برنامه به کشورهایی مانند نپال، هندوستان، تاجیکستان، بیلاروس، ترکیه، اوگاندا و... رفته و در ‌‌نهایت تولید این برنامه پل ارتباطی آموزش بین دو تمدن را به تصویر می‌کشاند.

زینلی اظهار داشت: مجموعه مستند «مدرسه پهلوانی» در ۳۰قسمت ۴۵دقیقه‌ای از اول تابستان در شبکه آموزش پخش می‌شود.

این مجموعه مستند با همکاری فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در حال تهیه است.



۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.