بعد از قبولی در مرحله اول داوری موزه لوزان سوئیس؛دو اثر هنری موزه کمیته ملی المپیک به سوئیس ارسال شد

بعد از قبولی در مرحله اول داوری موزه لوزان سوئیس؛دو اثر هنری موزه کمیته ملی المپیک به سوئیس ارسال شد
تصویر دو اثر هنری موزه کمیته ملی المپیک کشورمان در مرحله اول داوری از سوی کارشناسان موزه لوزان سوئیس مورد تایید قرار گرفته و به همین منظور برای حضوردر داوری نهایی از سوی کمیته ملی المپیک کشورمان دو اثر فوق به موزه لوزان سوئیس ارسال گردید.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته بین المللی المپیک هر 4 سال یکبار قبل از برگزاری بازیهای المپیک از کشورهای عضو می خواهد آثار هنری - ورزشی خود را باعنوان هنر، ورزش و المپیک جمع آوری و تصاویر آنها را به IOC ارسال نمایند که به همین منظور دی ماه سال گذشته کمیته ملی المپیک، طی فراخوانی از تمامی هنرمندان و ورزشکاران کشورمان درخواست  کرد تا آثار هنری خود را به کمیته ارسال نمایند تا بعد از بررسی آثار ارائه شده، اقدام به ارسال آن به مقر موزه کمیته بین المللی المپیک نمایند.

هایده صیرفی مسئول موزه کمیته ملی المپیک و دبیر چهارمین دوره مسابقه هنر، ورزش و المپیک در این باره می گوید:بعد از فراخوان عمومی آثار متعددی به کمیته ملی المپیک در دو بخش نقاشی وحجمی از سوی هنرمندان کشورمان ارسال شده بود که بعد از  بررسی آثار مربوطه از سوی هیات داوران یک اثر نقاشی از سوی هنر مند سنندجی به نام تیمور ایوبی با عنوان کشتی جوانمردانه و یک اثر حجمی از سوی امین صدرایی طباطبایی با عنوان کودک و المپیک برگزیده و عکس آنها به IOC ارسال گردید.

وی ادامه داد: تصاویر دو اثر فوق در ابتدای امر توسط داوران موزه مورد تایید قرار گرفته و بنا بر درخواست آنها برای حضور در داوری نهایی اینبار دو اثر فوق را به لوزان سوئیس ارسال کردیم تا در داوری نهایی حضور داشته باشد.

صیرفی اظهار داشت: انتظار می رود با ارسال دو اثر کشتی جوانمردانه و کودک و المپیک  به موزه لوزان سوئیس این دو اثر شانس زیادی برای کسب عنوان در بین آثار ارسالی دیگر کشورها را داشته باشد.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.