موی تای جام ریاست جمهوری ؛ایران روز دوم را هم با پیروزی آغاز کرد

تیم ملی موی تای کشورمان روز دوم رقابت های جام ریاست جمهوری را با دو پیروزی با ارزش آغاز کرد.

به گزارش روبط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از انجمن موی تای، در نخستین مسابقه روز دوم رقابت های جهانی موی تای جام ریاست جمهوری مهرداد صیادی در وزن 48 کیلوگرم بر رقیب خود چیره شد.

وی که بر روی رینگ B به مصاف " دیدار بولاتف " مبارز وزن منهای 48 کیلوگرم از قزاقستان رفت، در پایان مسابقه دست وی به عنوان فرد پیروز بالا رفت .

همچنین رضا مومنی از ملی کشورمان نیز در وزن منهای  60 کیلوگرم به دلیل غیبت حریف ازبکستانی خود پیروز دیدار لقب گرفت.

در ادامه این رقابت ها امروز رضا مؤمنی در وزن ۶۰- کیلوگرم با حریفی از صربستان روبرو خواهد شد و سید کیوان سلیمانی در وزن ۶۳، ۵- کیلوگرم با موی‌تای‌کار دانمارکی پیکار خواهد کرد.

ایوب ساکی در وزن ۷۱- کیلوگرم از تیم «ب» ایران با نماینده شیلی مصاف خواهد داد؛ فرامرز دیناروند در وزن ۷۵- کیلوگرم از تیم «ب» ایران با ورزشکار فرانسوی مبارزه می‌کند. محمد افتخاری در وزن منهای ۶۳ و نیم کیلوگرم با موی‌تای‌کاری از کره‌جنوبی به رقابت می پردازد و مسعود مینایی از تیم «ب» ایران نیز در وزن ۶۷- کیلوگرم باید با نماینده بلغارستان پیکار کند.

سید کاوه سلیمانی در وزن ۶۷- کیلوگرم با علی‌اکبر رضایی از افغانستان به پیکار خواهد پرداخت؛ سید عیسی علمدار نظام در وزن ۷۱-کیلوگرم با موی‌تای‌کار اسپانیایی دیدار می‌کند و یوسف محرابی در وزن ۷۵ - کیلوگرم به مصاف نماینده اسلواکی خواهد رفت. ایران در مسابقات جهانی جام ریاست جمهوری موی‌تای با دو تیم «ملی» و تیم «خلیج فارس» شرکت کرده است.

مسابقات جهانی جام ریاست جمهوری موی‌تای از ۱۴ اردیبهشت‌ماه به میزبانی سالن ۱۲هزارنفری آزادی تهران آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.








۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۷:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.