در یک دیدار تدارکاتی؛برد قاطع و شیرین کبدی کاران ساحلی ایران در برابر پاکستان

تیم ملی کبدی ساحلی ایران در سومین دیدار تدارکاتی خود با تیم ملی کبدی پاکستان موفق شد با نتیجه قاطع 66 بر 33 حریف قدرتمند خود را شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، در این  دیدار تدارکاتی که صبح امروز شنبه 16 اردیبهشت ماه در زمین ساحلی فدراسیون هندبال برگزار شد تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان موفق شد در یک بازی هماهنگ و با برنامه در دفاع و حمله تیم قدرتمند و عنوان دار پاکستان را با حساب 66 بر 33 شکست دهد که ثبت این نتیجه نشان از قدرت کبدی ایران و آمادگی بالای بازیکنان  تیم ملی کشورمان دارد و کادر فنی تیم ملی با استفاده از تمامی بازیکنان حاضر در اردو این فرصت را در اختیار تمامی ملی پوشان قرار داد تا در یک بازی تدارکاتی بین المللی توانایی هایشان را بطور جدی  محک بزنند.

تیم کبدی ساحلی کشورمان در دو دیدار گذشته خود با تیم ملی پاکستان که روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته برگزار کرد موفق شد به ترتیب با نتایج 51 بر24 و  55 بر25  رقیب قدرتمند خود را شکست دهد.

بازی با تیم ملی کبدی پاکستان که یکی از قدرتهای آسیا و جهان محسوب می شود و چندین عنوان جهانی و آسیایی هم در کارنامه دارد تجربه مناسبی برای ملی پوشان خواهد بود تا با آمادگی هر چه بیشتردر رقابت های ساحلی آسیا در چین حضور پیدا کنند.

اسامی بازیکنان ایران در دیدار تدارکاتی با پاکستان  بشرح زیر می باشد:

نوید نظری ، محمد مقصودلو ،عارف فوجردی ،ابوالفضل مقصودلو ، غلامعباس کروکی ، محمد علی کروکی ، فرشاد رحیمی ، سلیمان پهلوان ، کیانوش نادریان و معراج شیخ

کادر فنی :         عبدالحمید مقصودلو :  سرمربی     رمضانعلی پائین محلی  : کمک مربی       وجیه اله شهری : مربی بدنساز

تیم ملی کبدی ساحلی پاکستان روز 13 اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی وارد ایران شد و در مدت یک هفته حضورش در تهران 5 دیدار تدارکاتی با تیم کشورمان برگزار خواهد کرد.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.