موی تای جام ریاست جمهوری ـ تهران ؛8موی‌تای کار کشورمان از سد حریفان خود گذشتند

تیم ملی موی تای ایران روز اول رقابت های موی تای جام ریاست جمهوری را با بدون شکست به پایان بردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛رقابت های موی تای جام ریاست جمهوری در شرایطی عصر روز گذشته اولین روز خود را به پایان برد که 8 ملی پوش کشورمان در جدال هایی نفسگیر از سد حریفان نامی خود گذشتند.

 موی‌تای کاران ایران رقابت خود را روز گذشته با حضور سلمان نقشبندی به روی رینگ آغاز کردند. این نماینده وزن منهای 57 کیلوگرم ایران در شرایطی به مصاف حریف قدرتمند روس رفت که پیروزی در این دیدار شانس او را برای موفقیت درمراحل بعد این مسابقات بیشتر می کرد. نقشبندی در این رقابت علی رغم اینکه بازی نزدیکی با حریف خود ارایه کرد در نهایت از سد آیگوبوف روس گذشت و ایران را به اولین پیروزی خود رساند.

 پس از این محمد افتخاری نماینده وزن 63 و نیم تیم ملی (ب) کشورمان به رقابت با رافائل ریبریو از برزیل پرداخت و این حریف خود را در دیداری مشکل شکست داد. مسعود مینایی در وزن 67 کیلو از تیم ب کشورمان به عنوان سومین فایتر کشورمان حاکم داوود از کانادا را مغلوب خود کرد و سید کاوه سلیمانی نیز در وزن 67 کیلوگرم حریف لبنانی خود را ناک اوت کرد.

 سید عیسی علامدار نظام به عنوان چهارمین فایر پیروز این روز کشورمان در وزن 71 کیلوگرم جان سالیبا از استرالیا را شکست داد و محمد ستاری از تیم ب هم در وزن 81 کیلوگرم آنتونیوس باکومیتروس از یونان را در هم کوبید ضمن انکه علی افضلی هم به دلیل عدم حضور رقیب مصری خود پیروز میدان معرفی شد.
 اما آخرین دیدار نمایندگان کشورمان را مجید رازانی در وزن 86 کیلوگرم مقابل سوتیولدیف از ازبکستان برگزار کرد. رازانی که مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد در شرایطی بسیار حساس و نفسگیر به مصاف این حریف ازبکستانی رفت و در نهایت پیروز از زمین مسابقه خارج شد تا هر 8 موی تای کار کشورمان دیدارهای روز اول خود را با پیروزی به پایان برسانند.

 این مسابقات صبح امروز با وزن کشی 11 وزن دیگر از ساعت 14 شاهد روز دوم رقابت موی‌تای کاران خواهد بود.
مسابقات موی تای جام ریاست جمهوری از چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی سالن 12هزارنفری آزادی آغاز شده و تا 20 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.