برگزاری مسابقات پاراگلایدر در تهران و اراک

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ، در سومین نشست هیات رییسه انجمن ورزش های هوایی ، ضمن تصویب برگزاری این مسابقات ، مقرر گردید شهریورماه امسال نیز کلاسهای مربیگری در تهران برگزار شود.


در این زمینه " احمد سلیم آبادی " رییس انجمن ورزش های هوایی به سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی گفت : کلاس مسافت  همزمان با نیمه شعبان در اراک برگزار می شود و رقابتهای هدفی زنی روز 29 خرداد ماه آتی در تهران انجام خواهد شد که هر دو مسابقه در رشته پاراگلایدر خواهد بود.

رییس انجمن ورزشهای هوایی  با تاکید بر ارتقای سطح دانش مربیان گفت :
در این راستا مقرر شده تا کلاس های مربیگری درجه دو و سه در تهران برگزار شود که شهریورماه شاهد تشکیل آن خواهیم بود .
البته در این خصوص کمیته آموزش نسبت به تعیین سهیمه استانها اقدام می کند و نتیجه آن از طریق دبیر انجمن به کمیته استانها اطلاع رسانی خواهد شد. ضمن اینکه تمهیدات لازم بمنظور برگزاری مجزای این دوره برای بانوان در نظر گرفته خواهد شد.

.سلیم ابادی درباره برگزاری مسابقات پاراموتور گرامیداشت روز ملی خلیج فارس گفت : این رقابتها در مسیر هرمز تا بندرعباس به مسافت 13 کیلومتر برگزار شد که در نوع خود جالب توجه و کم نظیربود.

وی اضافه کرد : برگزاری این مسابقات از سه جهت ویژگی داشت که بسیار حائز اهمیت بود، نخست آنکه این رقابتها بمناسبت این روز ملی انجام شد . دومین ویژگی این بود که برای نخستین بار مسافت روی آب  ( 13 کیلومتر ) برگزار شد که این خود یک رکورد به شمار می رود . سوم اینکه مسئولان انجمن ورزش های هوایی از جمله بنده نیز همراه با سایر دوستان پرواز کردیم .

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.