تیم ملی فوتبال نوجوانان قهرمان نورنمنت قزاقستان شدند

تیم ملی نوجوانان کشورمان با شکست 3 بر 1 مجارستان با اقتدار قهرمان تورنمنت 8 جانبه قزاقستان شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته و به نقل از سایت فدراسیون، دیدار فینال تورنمنت هشت جانبه ریاست جمهوری قزاقستان عصر امروز چهارشنبه بین تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و مجارستان برگزار شد و این شاگردان علی‌دوستی مهر بودند که با برتری 3 بر یک برابر حریف‌ اروپایی‌ خود، بجام قهرمانی را بالای سر بردند.

در این بازی که در ورزشگاه 40 هزار نفری آلماتی قزاقستان برگزار شد، علی ریگی(5 و 46) و کرملاچعب(79) برای تیم ایران گلزنی کردند و تک گل تیم مجارستان هم در دقیقه 7 به ثمر رسید.

ترکیب تیم ملی ایران در این دیدار ، سیدسجاد سید، سیدمجید حسینی، میلاد داعی، ساسان جافری، امیر نصر آزادانی، عرفان وجدانی، سعید عزت اللهی(74- محمد خسروی)، صادق محرمی ، علی هزامی(65- رضا کرملاچعب)، امیرمحمد مظلوم(56- کمیل حق‌زاده) و علی ریگی بودند.

در دیدار رده‌‎بندی این تورنمنت، تیم‌های قزاقستان و آذربایجان در جریان بازی به تساوی یک بر یک رضایت دادند اما در ضربات پنالتی این قزاقستان میزبان بود که با پیروزی 5 بر 4 در جایگاه سوم قرار گرفت.

کاروان تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امشب آلماتی را به مقصد تهران ترک می‌کند و 2:30 دقیقه بامداد روز پنجشنبه وارد تهران می‌شود.
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.