احمد دنیامالی: با تمام تلاش به دنبال کسب نتایج درخشان در المپیک هستیم

احمد دنیامالی: با تمام تلاش به دنبال کسب نتایج درخشان در المپیک هستیم
دویست و هفتاد و پنجمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی دیروز 13 اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، جلسه این هفته هیات رئیسه با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون برگزار شد. در این جلسه وضعیت اعزام های پیش روی تیمهای ملی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین با تصویب اعضاء هیات رئیسه مقرر شد یک دوره مسابقه پیشکسوتان برگزار گردد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه ضمن پر اهمیت دانستن تکریم پیشکسوتان قایقرانی گفت: پیشکسوتان سرمایه های هر رشته ورزشی هستند و اهمیت دادن به ایشان علاوه بر اینکه احترام به ورزش محسوب می شود سبب ایجاد انگیزه بیشتر در جوانان و تشویق آن ها به ورزش خواهد شد.

احمد دنیامالی ادامه داد: به همین منظور ضمن برگزاری یک دوره مسابقه پیشکسوتان، از مسئولین برگزاری می خواهیم که در روند انجام مسابقه با احترام به شرکت کنندگان از آنان حمایت کنند و با حساسیت ویژه ای مسابقه را به نحو احسن برگزار نمایند.

وی در خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ در کره جنوبی اظهار داشت: پیشرفتمان نسبت به دوره گذشته مسابقات انتخابی المپیک در رنکینگ قابل مشاهده بود. چراکه در هر 2 ماده ای که موفق به کسب سهمیه شدیم بر روی سکو نیز قرار گرفتیم.

دنیامالی در خصوص برنامه های آتی فدراسیون بیان کرد: ما امسال مسابقات المپیک را پیش رو داریم که پیش از آن قایقرانان را به مسابقات کاپ جهانی برای آمادگی بیشتر اعزام می کنیم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا قایقرانان در المپیک نتایج درخشانی بگیرند.

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: برنامه های بلندمدتمان را هم آغاز کرده ایم و در اولین قدم مسابقات قهرمانی آسیا 2013 و بازیهای آسیا 2014 کره جنوبی را پیش رو داریم. ما به دنبال این هستیم که در بازیهای آسیایی در تمام مواد، شرکت کننده داشته باشیم. برای این منظور باید به پرورش قایقرانان مستعد و تقویت پایگاه های قهرمانی سراسر کشور بپردازیم تا در هر کدام از آن ها یک تیم تمرینات خود را انجام دهد.
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.