بنا به پبشنهاد شورای المپیک آسیا طی امروز و فردا؛برگزاری همایش دوومیدانی و کلاسهای آموزشی در جزیره کیش

بنا به پبشنهاد شورای المپیک آسیا طی امروز و فردا؛برگزاری همایش دوومیدانی و کلاسهای آموزشی در جزیره کیش
بنا به پیشنهاد شورای المپیک آسیا و با هدف ترغیب کشورها برای توجه به بازی‌های آسیایی و مهم شماردن این بازی‌ها یک دوره همایش دوومیدانی از سوی کمیته ملی المپیک و با همکاری موسسه تفریحات سالم ورزشی کیش طی امروز و فردا در جزیره کیش در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شورای المپیک آسیا به عنوان متولی ورزش در قاره کهن آسیا بعد از اتمام هر دوره بازی آسیایی با برگزاری تور های ورزشی در کشورهای مختلف قاره  شروع به معرفی بازیهای آسیایی دور بعد می کند که به همین منظور اینبار نیز شورای لمپیک آسیا و مسئولان برگزار کننده بازیهای آسیایی اینچئون 2014  اقدام به برگزاری مسابقات دو تفریحی و کلاسهای آموزشی به تشریح اهداف بازیهای آسیایی و المپیک می پردازند که طی هماهنگی های به عمل آمده با کمیته ملی المپیک کشورمان این مراسم با همکاری موسسه تفریحات سالم ورزشی کیش طی امروز و فردا در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به همین منظور امروز در بخش دختران و رده سنی 7 تا 15  سال و فردا در بخش پسران مسابقات مذکور و کلاسهای آموزشی فوق در جزیره کیش برگزار می گردد.

وحید کاردانی نماینده شورای لمپیک آسیا پیش از آغاز مسابقات دومذکور در جزیره کیش به تشریح اهداف آسیایی شورای المپیک آسیا پرداخت.

وی در ابتدای امر ضمن تقدیر و تشکر از بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و مسئولین ورزش جزیره کیش  و بزمون مدیر عامل موسسه تفریحات کیش علام کرد:شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی در چین برگزار شده و مسئولان برگزار کننده هفدهمین دوره آن در اینچئون کره جنوبی تاکنون امکانات و تسهیلات خوبی برای هر چه بهتر برگزار شدن میزبانی این رقابتها انجام دادند و هدف از برگزاری شوای لمپیک آسیا از چنین رقابتها و مناسبتهایی ترویج ورزش و سلامتی در بین تمامی کشورهای قاره کهن  بخصوص نوجوانان و جوانان بوده و امیدوار است جوانان این قاره ورزش را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

مسابقات دو تفریحی فوق در حال حاضر با حضور 500 دانش آموز در رده دبستان و راهنمایی در حال برگزار بوده و این مراسم فردا نیز ادامه می یابد.

تاکنون 12 کشور آسیایی با برگزاری همایش ‎های اینچنینی از پیشنهاد شورای المپیک آسیا استقبال و حمایت کرده و ایران هم به عنوان سیزدهمین  کشور در حال برگزاری این رقابتها در جزیره کیش می باشد.


۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.