سرمربی پاکستانی تیم های ملی کریکت ایران : تیم ملی نوجوانان اعزامی به مالزی ، پتانسیل خوبی دارد

سرمربی پاکستانی تیم های ملی کریکت ایران گفت : شرایط تیم ملی نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی سید دو اسیا –مالزی ، از پتانسیل خوبی برخوردار است و یکایک ملی پوشان انگیزه و روحیه مناسبی دارند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمود رشید دار در گفت وگو با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی گفت : ماهها طول کشید تا با حضور در استانهای مختلف و مستعد توانستم بازیکنان شایسته را شناسایی کنم و به اردوی اماده سازی دعوت نمایم .

وی گفت : این بازیکنان ، مستعد هستند و می توانند پشتوانه های خوبی باشند . البته اگر آنها بازیهای تدارکاتی و زمین استاندارد داشتند ، از وضعیت مطلوب تری برخوردار بودند اما با این حال ، من به آنها اطمینان دارم و امید است که بتوانند در برابر حریفان ، با انگیزه بالا به میدان بروند .

این مربی صاحب نام ضمن تشکر از حمایت محمد علیپور و همچنین مسوولان انجمن کریکت اضافه کرد : توجه به نوجوانان و جوانان مستعد ، حرکت بسیار خوبی است و من یقین دارم اگر کریکت در مدارس جا بیافتد ، این رشته جذاب در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت .

شایان ذکر است که تیم ملی کریکت نوجوانان کشورمان هم اکنون برای حضور در مسابقات سید دو اسیا که در مالزی برگزار خواهد شد ، به کوالالامپور سفر کرده است .

تیم ایران در گروه دو با نپال – مالزی – بحرین و کویت همگروه است
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.