تیم ملی ب بلغارستان مغلوب ذخیره های ایران شد

تیم ملی ب بلغارستان مغلوب ذخیره های ایران شد
بازیکنان ذخیره تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی این تیم در تورنمنت چهارجانبه بلغارستان موفق به شکست تیم ملی ب این کشور شدند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، این دیدار ساعت 18 به وقت محلی در صوفیه بلغارستان برگزار شد و ذخیره های تیم ملی والیبال سه بر یک و با امتیازهای 23 بر 25، 25 بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 19 بر این تیم غلبه کردند.

بعد از این دیدار، تیم ملی الف بلغارستان و استرالیا به مصاف یکدیگر که خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان از تماشاگران ویژه این مسابقه بود.
از ویژگی های تورنمنت چهار جانبه بلغارستان حضور تیم استرالیا است که این تیم یکی از حریفان ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن در منطقه آسیا است که خردادماه سال جاری در ژاپن برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر تیم ملی بلغارستان که میزبان رقابت های گروه اروپا است، امکان حضورش در رقابت های انتخابی المپیک وجود دارد. بنابر این دیدار دو روز آینده تیم ملی والیبال کشورمان با استرالیا و بلغارستان علاوه بر حساسیت های خود ، دیدار تدارکاتی خوبی برای شناخت حریفان آینده خواهد بود.

تیم ملی والیبال کشورمان فردا سه شنبه ساعت 17 به وقت محلی  با تیم ملی استرالیا و ساعت 20 روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه نیز با تیم ملی الف بلغارستان بازی خواهد داشت.

گفتنی است تیم ملی والیبال کشورمان پس اردوی بلغارستان به تهران باز خواهد گشت تا پس از اخذ ویزای کشور جمهوری چک سه دیدار تدارکاتی در این کشور برگزار کند.

 
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.