سولماز عباسی، قایقران المپیکی تیم ملی روئینگ:با یک برنامه قوی در المپیک نتیجه می گیریم

سولماز عباسی قایقران کشورمان که روز گذشته در مسابقات انتخابی المپیک روئینگ در کره جنوبی توانست در ماده تک نفره سنگین وزن زنان سهمیه المپیک کسب کند، گفت: با انجام تمرینات فشرده، حضور در مسابقات بین المللی و اردوهای تدارکاتی کسب نشان المپیک در لندن دور از ذهن نخواهدبود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی ؛ عباسی با بیان اینکه موفقیت اش در مسابقات کره جنوبی ناشی از تمرینات مداومش از آبان ماه سال گذشته بوده، ادامه داد: شرکت در بازیهای آسیایی پاییز سال 90 کمک کرد تا حدودی رقبایم را در مسابقات کره جنوبی بشناسم و برنامه تمریناتم را با توجه به توان بالای آنان پیگیری کنم.

وی تصریح کرد: تیم ملی تمریناتش را از آبان ماه سال گذشته با چهارساعت در روز شروع کرد و این تمرینات به شکل فشرده و به حدود شش ساعت در روز افزایش یافت .

عباسی اضافه کرد: تا المپیک لندن سه ماه وقت داریم و امیدوارم فدراسیون و مربیان برای ارتقا وضعیت فعلی و جلوگیری از افت بدنی ورزشکاران برنامه های مناسبی را طراحی کنند ضمن این که نباید از برگزاری اردوهای تدارکاتی و حضور احتمالی در رقابتهای بین المللی غافل شویم و به نظر می رسد فدراسیون در این زمینه برنامه های خوبی را تدوین کرده باشد.

دارنده سهمیه المپیک لندن به اهمیت حضور یک مربی مجرب در کنار تیم تاکید کرد و گفت: قطعا یک مربی توانمند می تواند ما را در ارایه یک نمایش خوب در المپیک و کسب عنوان یاری کند. ضمن اینکه من تمام تلاشم را به کار می گیرم تا زمان تمریناتم را افزایش داده و به آمادگی مطلوب نزدیک شوم.

وی در ادامه از مسوولان فدراسیون قایقرانی، مربیان و خانواده اش قدردانی کرد و بیان کرد: رقابتهای قایقرانی انتخابی المپیک از سطح بسیار خوبی برخوردار بود اما توان مناسب بدنی و حمایت های روانی کافی کمک کرد تا بتوانم قدرتمندانه تا آخرین دقایق مسابقه تلاش کنم.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.