محسن شادی، قایقران المپیکی تیم ملی روئینگ؛خوشحالم که در المپیک تنها نیستم

قایقران المپیکی ایران اردوی آماده سازی چین را در عملکرد خوب پاروزنان بسیار تاثیرگذار می‌داند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ محسن شادی با بیان این مطلب که انتظار نداشتم حریفان قدرتمندی در این رقابت‌ها داشته باشم، اظهار کرد: تمامی قایقرانان آسیا با آمادگی فوق‌العاده‌ای به کره جنوبی آمده بودند. سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود و تمامی پاروزنان وضعیت ایده آلی داشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشتم و حتی می توانستم قهرمان آسیا شوم، اما به دلیل سرما خوردگی که پیدا کردم، در جریان مسابقه دچار مشکل شدم و همین مساله باعث شد تا نایب قهرمان شوم. در هر حال خوشحالم که ایران در این رقابت‌ها دو سهمیه المپیک گرفت که یکی از این سهمیه‌ها به نام من ثبت شده است.

قایقران المپیکی ایران با بیان این مطلب که اردوی آماده سازی چین تاثیر مهمی در وضعیت ما داشت، تصریح کرد: به نظر من اردوی یک ماهه در چین باعث شد تا از هر نظر با رقابت‌ها هماهنگ شویم، شرایط آب و هوایی چین به گونه‌ای بود که در رقابت‌ها از این نظر مشکلی نداشتیم. همین شرایط نتیجه‌اش را در کره جنوبی نشان داد و پاروزنان ایرانی توانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

شادی در پایان اظهار کرد: از این پس باید برای آمادگی بیشتر جهت حضور در المپیک لندن تلاش کنم. نمی‌خواهم تنها شرکت کننده باشم و قصد دارم در این رقابت‌ها نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.