حسین رضازاده: حالا به دنبال قهرمانی در المپیک و جهان هستیم

حسین رضازاده: حالا به دنبال قهرمانی در المپیک و جهان هستیم
رئیس فدراسیون وزنه برداری: وزنه برداران ما به کره جنوبی آمده بودند تا در فاصله 3 ماه تا المپیک ایرادات تکنیکی خود را برطرف کنند و به نقاط ضعف خود در صحنه مسابقه پی ببرند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان پس از قهرمانی ایران در آسیا گفت: ما از ابتدا هم به دنبال قهرمانی نبودیم اما با توجه به اینکه دو نفر از وزنه برداران ما در جریان این رقابتها اوت کرده بودند، در روز پایانی مصمم شده بودیم که قهرمانی را از آن خودمان کنیم که خوشبختانه این موفقیت به دست آمد.

رضازاده افزود: شما خودتان دیدید که کوروش باقری در این رقابتها، برای همه نفرات ملی پوش وزنه هایی در حد المپیک گرفت. مطمئنا  اگر هدف اصلی مان قهرمانی در آسیا بود، باقری هم می توانست با انتخاب وزنه های سبک تر خیلی راحت تر، این عنوان را از آن ایران کند، اما وزنه برداران ما اینجا آمده بودند تا در فاصله 3 ماه تا المپیک ایرادات تکنیکی خود را برطرف کنند و به نقاط ضعف خود در صحنه مسابقه پی ببرند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان خاطرنشان کرد: من در 2 دوره المپیک حضور داشته ام و به خوبی می دانم رقابتهای المپیک عرصه تجربه اندوزی و برطرف کردن ایرادات فنی نیست. هر کس به المپیک می رود باید مدال بگیرد، به همین خاطر برای ما مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا یک رکوردگیری جدی بود که البته در نهایت با قهرمانی ما به پایان رسید. این قهرمانی قطعا روحیه و انگیزه بچه ها را برای تداوم این روند و افتخارآفرینی در المپیک دو چندان می کند.

حسین رضازاده در پایان با اشاره به اهداف بزرگ فدراسیون وزنه برداری گفت: ما بعد از قهرمانی در جوانان جهان و قهرمانی در بزرگسالان آسیا حال به دنبال دو هدف بزرگ دیگر هستیم؛ قهرمانی در المپیک و قهرمانی در مسابقات بزرگسالان جهان. این افتخارات هیچ گاه نصیب وزنه برداری ایران نشده است اما من مطمئن هستم با تلاش های فدراسیون، کادر فنی و وزنه برداران و همینطور حمایت های وزارت ورزش، مخصوصا شخصی آقای دکتر عباسی رسیدن به این عناوین دور از دست رس نخواهد بود. انشالله مردم هم ما را دعا کنند تا آینده هم بتوانید دل رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز را شاد کنیم.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.