برنامه های فدراسیون ورزشهای همگانی در هفته کار وکارگر و روز معلم

فدراسیون ورزشهای همگانی به همت هیات ورزشهای همگانی استان تهران و تربیت بدنی وزارت کار به مناسبت گرامیداشت هفته کار وکارگر جشنواره ورزشهای همگانی را در توچال برگزار می کند .


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ، همزمان با فرا رسیدن هفته کارگر فدارسیون ورزشهای همگانی برنامه های گسترده ای را به منظورگرامیداشت این ایام در نظر گرفته که از جمله آن برگزاری جشنواره ورزشهای همگانی با همکاری هیات ورزشهای همگانی استان تهران و تربیت بدنی وزارت کار بود . این جشنواره قرار است فردا سه شنبه 12 اردیبهشت ماه با حضور وزیر کار ، ( حضور احتمالی دکتر عباسی وزیر ورزش ) ، دکتر علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ، مصطفی نکو لعل آزاد رئیس هیات ورزشهای همگانی استان تهران و سایر مسئولین با انجام همایش پیاده روی از ساعت 30/7 صبح فردا سه شنبه 12 اردیبهشت ماه و از محل پارکینگ آغاز و در ایستگاه اول به کار خود پایان خواهد داد . پس از اتمام پیاده روی نیز جشنواره ورزشهای همگانی در رشته هایی چون طنابکشی ، دارت و .... برگزار می شود .

همچنین این فدراسیون در نظر دارد در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه نیز همزمان با برپایی اولین نمایشگاه محصولات ارگانیک که با حضور نماینده FAO در خیابان بیستم یوسف آباد برگزار می شود جشنواره ورزشهای همگانی به انجام رساند . همچنین در همین راستا و به مناسبت بزرگداشت مقام معلم ، امروز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه نیز همایش ورزش صبحگاهی در پارک ترنج تهران برگزار شد .
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.