بمناسبت روز ملی خلیج فارس؛اژدهاسواران کشورمان مسیر بندر آفتاب به جزیره کیش را پارو زدند

بمناسبت روز ملی خلیج فارس، تیم منتخب دراگون بوت بندرلنگه متشکل از 11ملی پوش و 11 پاروزن برتر کشور روز مسیر بندر آفتاب تا جزیره کیش را پارو زدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این برای دومین بار است که ورزشکاران دراگون بوت در اقدامی ملی، با استفاده از یک قایق دارگون بوت مسیر بندر آفتاب تا جزیره زیبای کیش را پارو می زدند.

"علی پرماس" رئیس هیات انجمن های ورزشی و رئیس انجمن دراگون بوت بندر لنگه در این باره گفت: به دلیل وضعیت بد جوی و وجود موج مرده و باد شمال غربی که سبب تغیر مسیر قایق شد، 15 کیلومتر بیش از آنچه قرار بود طی شود پیموده شد و پاروزنان مسافت 45 کیلومتری را طی دو ساعت و نیم پارو زدند.
وی افزود: با این اقدام ورزشکاران کشورمان ضمن ثبت یک رکورد، هوشیاری جوانان ایران زمین در خنثی کردن توطئه تحریف نام خلیج همیشه فارس را به نمایش گذاشتند.

پرماس با اشاره به اینکه این دومین اقدام انجمن دراگون بوت بندرلنگه در پیمودن مسافت دریایی با نام خلیج فارس است، تصریح کرد: 22 نفر از قایقرانان نامی کشور گرد هم جمع شدند تا با ثبت این رکورد بار دیگر نام خلیج همیشه فارس را که تا ابد نیز فارس خواهند ماند، جاودانه نمایند.

اعضای سابق تیم ملی دراگون بوت شامل آقایان میثم عباسی از استان خراسان شمالی، حمزه پور جعفری از استان کرمانشاه، محمد رضا رضایی و حسین رعیت نژاد از استان فارس، مجید رسولی و هادی دریایی نژاد از استان بوشهر و محمد زیر پور از استان هرمزگان به همراه آقایان محمد قریشی، علی زبرپور، ولی پرماس، محمد رنجبر، سعید نیک فرجام، سید محمود بحرینی ، اسحاق هاشمی، سهند بوند، فاران پورمرادیان، وحید شیرادی، صمد نیرو دست، حاتم قریشی، سید کمیل نورانی، فرزاد آبنوس و ابراهیم صمدی که همگی از ورزشکاران دراگون بوت کشور می باشند در این حرکت غرور آفرین شرکت نمودند.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.