آغازمسابقات قهرمانی کشور دو میدانی ویژه بانوان جانباز و معلول از11 مردادماه

نایب رییس انجمن دو و میدانی بانوان جانباز و معلول گفت :مسابقات دو میدانی قهرمانی کشور ویژه بانوان جانباز و معلول 11 مرداد ماه سال جاری با حضور 19 تیم به میزبانی مشهد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، فخری هدایت با بیان این مطلب، افزود: قصد داریم تا سرمربی و کادر فنی تیم های دو و میدانی بانوان جانباز و معلول از بین بانوان ورزشکار  انتخاب گردد که برای تحقق این مهم باید کلاس های آموزشی در راستای بالا بردن سطح دانش فنی آنها برگزار شو د
 
وی اظهار داشت : بانوان کشورمان دارای استعدادهای مدیریتی و ورزشی بالایی هستند و اگر فضا را برای آنها فراهم کنیم، می توانند ورزش بانوان جانباز و معلول را به خوبی اداره کنند.
وی  ادامه داد: انتخاب بانوان برای هدایت کادر فنی تیم های بانوان جانباز و معلول و همچنین داوری مسابقات کشوری به معنای نفی علم و تخصص آقایان نیست بلکه سعی می کنیم تا حد امکان از علم ورزش این مربیان برای پیشرفت بانوان مربی و داور استفاده کنیم.
وی  با اشاره به این که حدود یک ماه است به عنوان نایب رییس انجمن دو و میدانی بانوان جانباز و معلول کشورمان در آ ماده در خصوص برنامه های خود خاطر نشان کرد  : از دیگر برنامه هایی که مد نظر است می توان به توازن نسبی بودجه و امکانات آقایان و بانوان اشاره کرد و بنده معتقدم اگر امکانات و فضاهای مطلوب تری به بانوان اختصاص دهیم می توانند مانند آقایان برای کشورمان افتخار آفرین باشند.
وی  اضافه کرد :قصد داریم تا در خلال این مسابقات قهرمان کشوری کلاس های داوری به منظور ارتقا سطح داوری بانوان جانباز و معلول را  برگزار کنیم و شاید بعد از برگزاری این مسابقات بهتر بتوان برای ارتقا ورزش دو و میدانی بانوان جانباز و معلول برنامه ریزی کرد.

 

۴ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.