پیاده روی دو کیلومتری ورزشکاران تا قبل از ورود به مراسم رژه بازیهای المپیک؛بررسی و هماهنگی آخرین وضعیت کاروانی اعزامی به بازیهای المپیک

پیاده روی دو کیلومتری ورزشکاران تا قبل از ورود به مراسم رژه بازیهای المپیک؛بررسی و هماهنگی آخرین وضعیت کاروانی اعزامی به بازیهای المپیک
ورزشکاران کشورهای مختلف دنیا جهت جلوگیری از انتظار و صف طولانی برای ورود به مراسم رژه مسیر دو کیلومتری را پیاده طی خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی لمپیک؛در ادامه جلسات ما قبل نهایی ثبت نام بازیهای المپیک لندن که در مسقط برگزار شده بود برای کشورهای حاضر در این رقابتها توضیحاتی در خصوص برخی خدمات دهی برای کاروان اعزامی کشورهای مختلف ارائه شد.

در این نشست عنوان شد مسئولان برگزاری جهت جلوگیری از انتظار ورزشکاران به مدت طولانی قبل از مراسم و به خصوص قبل از رژه، مسیر 2 کیلومتری از دهکده تا استادیوم را پیاده طی خواهند نمود همچنین در این دوره امکان مراجعت ورزشکاران قبل از پایان مراسم وجود دارد تا ورزشکارانی که در روز بعد مسابقه یا تمرین خواهند داشت نیز بتوانند در افتتاحیه شرکت نمایند.

از طرفی با توجه به حجم ترافیک لندن و محدودیت تردد با وسایل شخصی، کارت های شارژ شده ای برای افراد شرکت کننده به جهت تردد در شهر پیش بینی شده است تا از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده نمایند. و لاین های ویژه ای به همین منظور جهت جابجایی ورزشکاران و همراهان در نظر گرفته شده است.از طرفی به جهت تسهیل در تردد افراد در داخل دهکده، علاوه بر اتوبوس هاس گردشی دهکده، امکان استفاده از دوچرخه نیز در این دوره فراهم شده است.

در حاشیه این اجلاس، کمیته های برگزاری بازیهای بین المللی بچه های آسیا(جولای – روسیه) ، چهارمین دوره بازیهای رزمی و داخل سالن آسیا(اینچئون- کره جنوبی 2013) نیز گزارش خود را ارائه کردند که  همزمان با این اجلاس ، عمان میزبان سمینار خبری زنان و ورزش در قالب برنامه های مشترک از کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا بود و نماینده کشورمان در این رویداد و کارگاههای آموزشی مرتبط شرکت نمود.


در خاتمه این اجلاس جلسه ماقبل نهایی ثبت نام کاروان جمهوری اسلامی ایران با حضور بهرام افشار زاده دبیر کل و مدیر بخش ارتباطات قاره آسیا و مسئولان بخش ثبت نام(Accreditation) و بخش فنی ورزشی(sport entries) برگزار شد که بیش از 8 ساعت طول انجامید کلیه مسائل و جنبه های مربوط به حضور کاروان به بحث و بررسی گذاشته شد.

-    بررسی فهرست ورزشکارانی که تاکنون موفق به کسب سهمیه شده اند و دریافت تاییدیه مجدد فدراسیونهای بین المللی و تطبیق اطلاعات مربوطه با اطلاعات اعلام شده از سوی فدراسیونهای بین المللی

- بروز رسانی فهرست رشته ها و ورزشکارانی که در ماه های آتی احتمال کسب سهمیه خواهند داشت.
- همچنین بررسی وضعیت ثبت نام ورزشکاران از لحاظ داشتن مجوز فدراسیون بین المللی مربوطه 
- مرور لیست ورزشکاران و همراهان و تاکید کارت ها و دسترسی آنها
- بررسی اطلاعات گذرنامه ای تک تک ورزشکاران و همراهان و بروزرسانی آنها در صورت هر گونه تغییر       ( این اطلاعات پس از دریافت اطلاعات جدید به دفعات چک می باشد).

- بررسی سهمیه محدود کارت های همراهان و بررسی امکان استفاده از کارت های انتقالی با توجه به زمان مسابقات و برنامه های پرواز
-ارائه جزئیات مربوط به ورود و خروج تیم های ورزشی و هماهنگی های اولیه لازم به جهت آماده سازی دهکده و رزرو مکان های تمرینی که پس از تایید فدراسیونهای مربوطه نهایی خواهد شد.

موارد فوق مسائل مهمی بود که در این نشست با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و  مسئولان ارتباطات قاره آسیا و بخش ثبت نام آن مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار گرفت.

 قابل توجه آنکه مراسم پرچم در تاریخ 5 مرداد ماه با حضور ورزشکاران  تیم های ورزشی حاضر در لندن در تاریخ مورد نظر برگزار خواهد شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.