بعد از توافق با مدیران مجموعه ورزشی آزادی؛سالن 12 هزارنفری میزبان جام ریاست جمهوری موی‌تای شد

رییس انجمن موی‌تای کشورمان از برگزاری مسابقات موی تای جام ریاست جمهوری در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از انجمن موی تای، جواد نصیری در این خصوص گفت: در ابتدا قرار بود این مسابقات در یکی از سالن‌های مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شود اما با توجه به حضور پررنگ بیش از 46 کشور دنیا تصمیم گرفتیم مسابقات موی تای جام ریاست جمهوری را به میزبانی سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کنیم.

وی افزود: خوشبختانه بعد از جلسه ای که با مدیران مجموعه ورزشی آزادی داشتیم هماهنگی لازم برای میزبانی این مسابقات صورت گرفت و مقرر شد مسابقات موی تای جام ریاست جمهوری را در این مجموعه بزرگ  برگزار شود.

 رییس انجمن موی تای همچنین با اشاره به اینکه همه چیز برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات فراهم است، گفت: ما از مدت ها قبل برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات را آغاز کردیم و خوشبختانه مساعدت‌های دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان، دکتر سجادی و همچنین مسئولین کمیته ملی المپیک زمینه برگزاری مطلوب این رویداد را فراهم آورده است.

نصیری در ادامه با تاکید براینکه تمرینات تیم ملی موی‌تای از بهمن‌ماه سال گذشته برای حضور در این مسابقات آغاز شده، افزود: تیم ملی با ترکیب کامل زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کند و امیدواریم همچون اولین دوره این مسابقات بتوانیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

رقابت های موی تای جام ریاست جمهوری از چهاردهم تا بیستم ماه جاری با حضور بیش از 46 کشور دنیا در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

 
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.