بهرام افشارزاده در گفتگو با سایت شورای المپیک آسیا: هدف ایران کسب بهترین نتیجه در المپیک لندن است/با تمام وجود از حضور ساعی در کمیسیون ورزشکاران IOC حمایت می کنیم

بهرام افشارزاده در گفتگو با سایت شورای المپیک آسیا: هدف ایران کسب بهترین نتیجه در المپیک لندن است/با تمام وجود از حضور ساعی در کمیسیون ورزشکاران IOC حمایت می کنیم
بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک پیش بینی کرده است که کاروان ایران، کاروان طلایی در بازی های المپیک 2012 لندن باشد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در حاشیه نشست همبستگی المپیک همایش منطقه ای شورای المپیک آسیا که در مسقط عمان برگزار شده بود در گفتگو با سایت شورای المپیک آسیا گفت: ما کاروانی 100 نفره را به بازی های المپیک 2012 لندن اعزام خواهیم کرد که از این پیش بینی می کنیم 60-65 نفر را ورزشکار تشکیل می دهند.

وی همچنین افزود: ما در رشته های کشتی، وزنه برداری، تکواندو، بوکس، تیراندازی و دوومیدانی قوی هستیم و هدف ما این است که 5 یا 6 مدال طلا را در این دوره از بازی ها به دست آوریم. من فکر می کنم که تیمی که ما به این دوره از بازی ها اعزام می کنیم، بهترین تیمی خواهد بود که تا کنون به بازی های المپیک اعزام کرده ایم.

افشارزاده گفت: بهترین عملکرد کاروان ایران برای کسب مدال طلا مربوط به بازی های سیدنی در سال 2000 بود که 3 مدال طلا را از آن خود کرد. 4 سال بعد در بازی های المپیک آتن، کاروان ورزشی ایران 2 مدال طلا و سپس  در بازی های المپیک 2008 پکن نیز 1 مدال طلا توسط هادی ساعی در رشته تکواندو به دست آورد.

وی افزود: هادی ساعی همچنین مدال طلای آتن در سال 2004 در وزن 68 کیلوگرم و برنز سیدنی در سال 2000 را به دست آورد. او یک قهرمان ملی است و در حال حاضر در پی کسب یک کرسی در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک است که انتخابات آن در مدت برگزاری بازی های المپیک لندن برگزار خواهد شد.

افشارزاده سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک لندن افزود: ما یک نامه حمایتی از هادی ساعی نوشتیم و آن را در دل خانواده المپیک توزیع کردیم. من امیدورام که ما حداقل یک عضو در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک داشته باشیم چرا که این امر می تواند یک افتخار برای وی و جنبش المپیک ایران باشد و با تمام وجود از این امر حمایت می کنیم.

در ادامه مصاحبه دبیر کل با سایت شورای المپیک آسیا آمده است :بنا به گفته بهرام افشارزاده، تداراکات و امور آماده سازی برای بازی ها در لندن به خوبی در جریان هستند و مسئله ای که ورزشکاران و مقامات رسمی در لندن بابت آن اظهار نگرانی نمی کنند، تغذیه است چراکه ایرانیان بسیاری در لندن زندگی می کنند و موادغذایی ایرانی، ترکی بسیاری در لندن وجود دارد که بسیار خوشمزه نیز هست. 
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.