جهت حضور در بازی های المپیک لندن : المپیکی های بوکس اردو زدند

جهت حضور  در بازی های المپیک لندن : المپیکی های بوکس اردو زدند
ملی پوشان المپیکی بوکس کشورمان دور پایانی تمرینات آمادگی خود را تا المپیک لندن در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛ علی مظاهری، احسان روزبهانی، امین قاسم پور و مهدی طلوکی چهار بوکسور اعزامی به المپیک 2012 لندن برای حضور قدرتمند در این رقابت ها از صبح امروز تمرینات خود را آغاز کردند.


غلامرضا کریمی مربی این تیم ضمن امیدواری کسب نتیجه در همه اوزان در مورد برگزاری این اردو گفت: تمرینات ما در دو بخش بدنسازی و تخصصی  تا زمان برگزاری رقابت های المپیک 2012 ادامه خواهد داشت .
وی ادامه داد: نفرات ملی پوش ما در این مدت زحمات زیادی کشیدند و مهم ترین اصل این بود که ما توانستیم در چهار وزن جواز حضور در المپیک را کسب نماییم.


کریمی درپایان در خصوص رقابت های المپیک نیز گفت: المپیک آخر خط یک ورزشکار می باشد و هرکسی با توان نهایی خود در این رقابت ها حاضر می شود و ما نیز با تمام قدرت و امیدواری زیاد در این رقابت ها حضور خواهیم داشت.
وی ادامه داد: البته در رشته ورزشی ما شانس حرف اول را می زند ،زیرا ممکن است که در همان دور اول هریک از ورزشکاران رو در روی حریف قوی قرار گیرند و به علت اینکه این رقابت ها به صورت تک حذفی می باشد با یک باخت از رقابت ها خارج شوند.


گفتنی است که به غیر از چهار ورزشکار اعزامی به لندن هشت حریف تمرینی نیز در اردوی این تیم حضور دارند و با این نفرات به تمرینات تخصصی می پردازند.


۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.