برگزاری مراسم 90 روز تا المپیک با حضورمسئولان وقهرمانان ورزشی

برگزاری مراسم 90 روز تا المپیک با حضورمسئولان وقهرمانان ورزشی
عصر روز گذشته طی مراسم باشکوهی جشن 90 روز تا بازیهای المپیک 2012 با حضور وزیرورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک،مدیران و روسای فدراسیونها،مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش و مدیران ایرانسل در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مراسم فوق عصر روز گذشته با حضور دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان، مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ،بهرام افشارزاده دبیر کل، دکتر حمید سجادی و خانم اکبر آبادی و میهمانان عزیز با اجرای تلاوت کلام الله مجید و سپس پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز شد که در ابتدا مجریان برنامه ضمن خوشامد گویی به مدعوین عزیز اعم از مسئولین ،مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان ابراز امیدواری کردند تا کاروان اعزامی کشورمان در بازیهای المپیک لندن به نتایج درخشانی دست یابند.

در ادامه مراسم فوق دو تن از خوانندگان کشورمان با حضور در سن به اجرای سروهای حماسی در دفاع از تمامیت ارضی با محوریت خلیج همیشه فارس خواندند که مورد استقبال میهمانان عزیز قرار گرفت.

این مراسم که با حمایت مالی ایرانسل اسپانسر کاوران اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک لندن به نحو شایسته ای برگزار شده بود در ادامه به نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی که 10 روز قبل با حضور المپین ها برگزار شده بود اهدا گردید. در این مراسم احسان روزبهانی ،مهران عسگری ،محمد خمسه و معتمد جوایز خود را از شرکت ایرانسل دریافت کردند.

در خاتمه این مراسم بیانیه ای از سوی جامعه ورزشکاران توسط یوسف کرمی در حمایت از تمامیت ارضی و پاس داشت نام خلیج همیشه فارس قرائت شد که بدین شرح می باشد:
بسمه تعالی

اینجانب یوسف کرمی  به نمایندگی از تمامی ورزشکاران کشور اعلام می دارم
صحبت از یک روز نیست، صحبت از یک ماه نیست، صحبت از یک سال نیست، صحبت از یک قرن نیست، صحبت از هزاران سال است، صحبت از یک نفر نیست، صحبت از صد نفر ، یا هزار نفر نیست، صحبت از میلیون ها نفر است.

خلیج فارس ، یک روز، یا صد روز، یا هزار روز نیست که خلیج فارس است، یک نفر یا صد نفر یا هزار نفر نیستند که آن را خلیج فارس نامیده اند. این خلیج هزاران سال است که فارس است و میلیونها نفر به آن چشم دوخته اند و فریاد زده اند نامش را.

صحبت از یک نام نیست، صحبت از یک عنوان نیست، صحبت از یک واقعیت است، صحبت از یک تاریخ است، صحبت از یک هویت است، هویت ایرانی، تاریخ ایرانی، واقعیت ایرانی که به یک نام پیوند خورده است، به نام " خلیج فارس"

ایران و ایرانی تا ابدیت تاریخ می ایستد و تا ایران و ایرانی در این جهان است، این خلیج فقط یک نام خواهد داشت : "خلیج فارس"، " خلیج همیشگی فارس"
ما،اهالی جامعه ورزش ایران،حمایت کامل خود از آرمانی به نام "تمامیت ارضی ایران"و نام همیشگی "خلیج فارس" اعلام می داریم و اعلام می کنیم تمام تلاش خودمان برای به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2012 لندن و سرافرازی ایرانیان و اعلام چند باره نام خلیج فارس را به کار می بندیم.  جانم فدای ایران    ایرانی سربلند با خلیج همشیه فارس آن   

در پایان مراسم فوق مسئولان ایرانسل اعلام داشتند از این پس با مناسبتهای مختلفی تا زمان اعزام به بازیهای 2012 مراسمی را با حضور المپینها برگزار خواهند کرد.
ساکی زاده،مهدی هاشمی ،فرهمند،شهریان ،خطیب،زارع پور،پورکاظمی،علمی،جعفری،داوری،پولادگر،مدیران ایرانسل و جمع دیگری از روسای فدراسیون ها و مدیران و معاونین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در این مراسم حضور داشتند.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.