در پایان مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ؛ محسن شادی نقره گرفت

مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ در ماده تکنفره سنگین وزن مردان با کسب مدال نقره محسن شادی امروز 10 اردیبهشت ماه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ که از 7 اردیبهشت ماه در شهر گونگجو کره جنوبی در جریان بود با مشخص شدن نفرات برتر امروز 10 اردیبهشت ماه به پایان رسید. محسن شادی که پیش از این جواز حضورش را در المپیک لندن دریافت کرده بود در مسابقه فینال A روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان با دونگ یونگ کیم از کره جنوبی، ساواران سینگ از هند، مینگ چویی وانگ از چین تایپه، ولادیسلاو یاکولو از قزاقستان و سائو وا سو از هنگ کنگ رقابت کرد که در نهایت با کسب زمان 7:08.52 دقیقه مقام دوم را کسب کرد. در این مسابقه ساواران سینگ از هند با زمان 7:01.68 دقیقه اول و دونگ یونگ کیم از کره جنوبی با زمان 7:11.50 دقیقه سوم شدند.
شادی پیش از این با صعود به فینال A رقابت ها سهمیه خود را کسب کرده بود و با خیالی آسوده به منظور کسب تجربه بیشتر در این مسابقه حاضر شد.
مسابقات انتخابی المپیک روئینگ در قاره آسیا با کسب 2 سهمیه کشورمان در مواد تکنفره سنگین وزن مردان و تکنفره سنگین وزن بانوان امروز 10 اردیبهشت ماه در کره جنوبی به پایان رسید.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.