دومین سهمیه المپیک کاروان روئینگ؛سولماز عباسی مسافر لندن شد

دومین سهمیه المپیک کاروان روئینگ؛سولماز عباسی مسافر لندن شد
سولماز عباسی روئینگ سوار تیم ملی کشورمان دومین سهمیه المپیک روئینگ کشورمان را امروز 10 اردیبهشت ماه در کره جنوبی کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ در قاره آسیا امروز 10 اردیبهشت ماه با برگزاری مسابقات فینال در شهر گونگجو کره جنوبی به پایان رسید. در فینال A ماده تکنفره سنگین وزن بانوان سولماز عباسی قهرمان شایسته کشورمان در رده سوم قرار گرفت و موفق به کسب دومین سهمیه کاروان روئینگ کشورمان شد.


در مسابقه فینال A روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان سولماز عباسی با روتاراسکا رودنبرگ از تایلند، اسوتلانا گرمانویچ از قزاقستان،هارونا ساکاکیبارا از ژاپن، یجی کیم از کره جنوبی و کا من لی از هنگ کنگ مسابقه داد که در نهایت تنها با اختلاف 1 ثانیه با زمان 7:53.31 دقیقه در رده سوم قرار گرفت. در این ماده هارونا ساکاکیبارا از ژاپن با کسب رکورد 7:52.03 دقیقه مقام اول و یجی کیم از کره جنوبی با زمان 7:52.29 دقیقه مقام دوم را کسب کردند.


با این نتیجه قهرمان شایسته تیم ملی موفق به کسب دومین سهمیه المپیک رشته روئینگ کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ شد.
پیش از این نیز محسن شادی در ماده روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان جواز حضور در المپیک لندن را دریافت کرده بود.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.