بعد از کسب سهمیه المپیک 2012؛تبریک علی آبادی و افشارزاده به افتخار آفرینان کشتی و قایقرانی

بعد از کسب سهمیه المپیک 2012؛تبریک علی آبادی و افشارزاده به افتخار آفرینان کشتی و قایقرانی
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیامهای جداگانه ای موفقیت کشتی گیران و قایقرانان کشورمان را در کسب سهمیه المپیک 2012 تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه موفقیت های ورزشکاران کشورمان در مسابقات گزینشی المپیک 2012 لندن تیم های ملی قایقرانی و کشتی آزاد کشورمان موفق شدند سه سهمیه به تعداد سهمیه های کاروان اعزامی کشورمان به این بازیها اضافه کنند که به همین منظور محمد علی آبادی رئیس و بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیامهای جداگانه ای موفقیت ملی پوشان کشتی آزاد و قایقرانی را در رقابتهای گزینشی المپیک تبریک گفتند.

در پیام تبریک مهندس علی آبادی آمده است:ورزشکاران کشورمان بار دیگر در مسابقات مهم گزینشی المپیک موفق شدند ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان 3 سهمیه المپیکی دیگر به جمع سهمیه های کسب شده دیگر اضافه کنند تا نشان دهندحتی از آخرین فرصتها نیز برای به نمایش گذاشتن توانمندی خود نهایت استفاده را برده تا پیام آور شادی برای مردم کشورمان باشند.

لذا ضمن تبریک کسب دو سهمیه المپیکی دیگر از سوی آزادکاران غیرتمند کشورمان و تکمیل کردن سهمیه خود برای شرکت در بازیهای المپیک به مسئولین فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان آن تبریک گفته و برای آنها در تمامی مراحل زندگیشان بخصوص عرصه قهرمانی آرزوی موفقیت داشته و به همه این عزیزان خسته بناشید می گویم.

علی آبادی هچنین در پیام تبریک دیگر،موفقیت تیم ملی قایقرانی را در رقابتهای کسب سهمیه المپیک و کسب سهمیه المپیک توسط محسن شادی را تبرک گفته و ابراز امیدواری کرد این قهرمان جوان قایقرانی کشورمان بتواند در دومین حضور المپیکی خود مدال المپیکی را برگردن آویزد.

بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک در پیام جداگانه ای ضمن تبریک کسب دو سهمیه دیگر از سوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی و همچنین یک سهمیه المپیکی از سوی تیم ملی روئینگ کشورمان در رقابتهای گزینشی اظهار داشت:همانطور که انتظار می رفت قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان موفق شدند با کسب  دو سهمیه دیگر المپیکی ضمن تکمیل کردن سهمیه آزاد کاران خود برای حضور در بازیهای المپیک، در کنار تیم ملی قایقرانی که موفق به کسب یک سهمیه دیگر برای کاراون اعزامی کشورمان شد دل میلونهای هموطن خود را شاد گرداند.

اینجانب به شخصه بارها با حضور در اردوی تیم ملی کشتی از نزدیک شاهد زحمات و تلاش کادر فنی و ملی پوشان آن بوده ام  لذا ضمن خسته نباشید به این عزیزان و مسئولین فدراسیون کشتی و قایقرانی کادر فنی و قهرمانان آن امیدوارم در بازیهای المپیک نیز شاهد درخشش این قهرمانان برای افتخار آفرینی ورزش کشورمان باشیم.

در خاتمه ضمن تبریک مجدد به افتخار آفرینان تیم ملی کشتی و قایقرانی و خسته نباشد به مسئولین این دو فدرلسیون، کادر فنی و قهرمانان آن بار دیگر حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک را از فدراسیونهای المپیکی بخصوص فدراسیون مدال آوری همچون کشتی اعلام داشته و امید می رود تا شاهد درخشش این عزیزان در بازیهای المپیک نیز باشیم.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۷:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.