رقابت‌های گزینشی المپیک 2012 لندن - چین؛پرویز هادی و حبیب‌اله اخلاقی سهمیه المپیک را کسب کردن

رقابت‌های گزینشی المپیک 2012 لندن - چین؛پرویز هادی و حبیب‌اله اخلاقی سهمیه المپیک را کسب کردن
پرویز هادی آزادکار وزن 120 کیلوگرم و حبیب‌اله اخلاقی فرنگی‌کار وزن 84 کیلوگرم با حضور در دیدار فینال رقابت‌های کشتی گزینشی چین سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب کردند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون کشتی، پرویز هادی کشتی‌گیر آزادکار وزن 120 کیلوگرم کشورمان که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، در دور دوم نوبویوشی آراکیدا از ژاپن را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد. هادی در دور سوم فاسون بارو از آلبانی را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد. نماینده وزن 120 کیلوگرم کشورمان برای حضور در دیدار فینال در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف دانیل رارس چینتوان از رومانی رفت و در یک کشتی جنجالی با نتیجه 5 بر 1 این کشتی‌گیر را شکست داد و ضمن حضور در دیدار فینال، سهمیه المپیک را کسب کرد.
 
حبیب اله اخلاقی در وزن 84 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز، در دور نخست لیونگ بک از سوئد را با نتیجه 2- صفر شکست داد، اخلاقی در دور دوم نیز تیگران ساهاکیان از ارمنستان را نیز با همین نتیجه مغلوب کرد. اخلاقی در دور سوم ملونین نمونوی از فرانسه را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و انتقام شکست مسابقات جهانی دانمارک را از این کشتی‌گیر گرفت. اخلاقی در دیدار مرحله نیمه‌نهایی نیز در سه تایم و با نتیجه 6 بر 4 ولادمیر گوگیشیدزه از گرجستان را شکست داد و با حضور در دیدار پایانی این وزن سهمیه المپیک 2012 لندن را نیز بدست آورد.

همچنین در وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز هادی علیزاده پورنیا در دور نخست شریف بخیط از قطر را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد اما در دور دوم مقابل ولادمیر شاتسیخ از اوکراین با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر از دور رقابتها کنار رفت، تا فرنگی کار ایران در این وزن در آخرین رقابتهای گزینشی در فنلاند که 15 تا 17 اردیبهشت ماه در شهر هلسینکی برگزار می شود، به میدان برود و در صورت فینالیست شدن المپیکی شود.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۴:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.