رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک- چین؛پیروزی هادی در دور نخست

رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک- چین؛پیروزی هادی در دور نخست
رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک لندن امروز در اوزان 120 کیلوگرم کشتی آزاد و 74 و 84 کیلوگرم کشتی فرنگی در چین در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون کشتی، پرویز هادی کشتی‌گیر آزادکار وزن 120 کیلوگرم کشورمان که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود در دور دوم نوبویوشی آراکیدا از ژاپن را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد. هادی در دور سوم به مصاف فاسون بارو از آلبانی می‌رود.

در وزن 84 کیلوگرم کشتی فرنگی حبیب‌اله اخلاقی نماینده کشورمان در دور نخست لیونگ بک از سوئد را با نتیجه 2- صفر شکست داد، اخلاقی در دور دوم نیز تیگران ساهاکیان از ارمنستان را نیز با همین نتیجه مغلوب کرد. اخلاقی در دور سوم به مصاف ملونین نمونوی از فرانسه می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر به مرحله نیمه‌نهایی راه خواهد یافت.

بر این اساس در وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز هادی علیزاده پورنیا در دور نخست شریف بخیط از قطر را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد اما در دور دوم مقابل ولادمیر شاتسیخ از اوکراین با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد تا شانس حضور در گروه بازنده‌ها را داشته باشد.
۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.