ساور: گلستان جزو استان های مستعد در همه رشته های ورزشی است

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان کشور به منظور بازدید از وضعیت اجرایی پروژه های عمرانی و مصوبات ورزشی سفر هیأت دولت به گلستان سفر کرده است از طرح های مختلف ورزشی این استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان دکتر عبدالرضا ساور در این سفر یک روزه از مراحل اجرای سالن ورزشی چند منظوره روستاهای دنگلان ، بالاجاده، مهترکلاته و سالن چند منظوره پسران شهرستان کردکوی ، سالن چند منظوره ورزشی پسران ، سالن کشتی ، سالن ورزشی تختی و استادیوم قاندومی شهرستان بندرترکمن و مجموعه ورزشی حجاب و خانه بسکتبال گرگان بازدید کرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از مردم منطقه اظهار داشت: خداوند منان را شاکریم که به لطف و عنایت هیأت محترم دولت و توجه خاص دکتر عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان و همت مسئولین استان،این منطقه محروم به قسمتی از خواسته های به حق خود رسیدند.

دکتر ساور تصریح کرد: یکی از اولویتهای مهم دولت نهم و دهم، عدالت محوری و محرومیت زدایی است که احداث این سالنها و پروژه های ورزشی و تصویب مصوبات ارزشمند در سفرهای هیأت دولت به استان به ویژه مصوبات ارزشمند ورزشی در همین راستاست.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش در ایجاد شادی ، سلامت و نشاط در جامعه بیان داشت: امروزه ورزش نقش و جایگاه ویژه ای را در کلیه زمینه ها به خود اختصاص داده است و استان گلستان به رغم برخی کمبودها به لحاظ ورزش و پتانسیل و استعداد جزو استانهای برتر است.
۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.