در آستانه رقابت های موی‌تای جام ریاست جمهوری صورت گرفت؛تقدیر رییس شورای المپیک آسیا و اسپورت اکورد از میزبانی موی‌تای ایران

رییس شورای المپیک آسیا، رییس سازمان جهانی اسپورت اکورد و مسئولین فدراسیون جهانی موی تای از جمهوری اسلامی ایران به خاطر برگزاری مسابقات جهانی جام ریاست موی تای تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  انجمن موی‌تای، صبح امروز "شیخ احمد آل صباح" رییس شورای المپیک آسیا، "ورب ورگن" رییس سازمان جهانی اسپورت اکورد، "ژنرال تاپ‌سوان" رییس فدراسیون جهانی موی‌تای ، "گول بوزو  و شاهزاده حسین فیصل" مسئولین سازمان صلح و دوستی ورزش جهان با ارسال پیام‌هایی جداگانه ضمن تبریک به جمهوری اسلامی ایران و وزارت ورزش و جوانان به خاطر میزبانی بیش از 50 کشور دنیا در مسابقات موی تای جام ریاست جمهوری موی‌تای از انجمن موی‌تای نیز به خاطر تلاش در جهت برگزاری دومین دوره این مسابقات تقدیر کردند.

در بخش از این پیام‌ها آمده است: ورزش و رقابت سالم از جمله رویداد‌هایی است که در بین سراسر مردم گیتی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و آن را عاملی مهم برای نزدیک و دوستی ملت‌ها و البته تبادل فرهنگ ملل مختلف می دانند. از وزارت ورزش و جوانان  و انجمن موی تای ایران جمهوری اسلامی ایران به خاطر تلاش برای برگزاری دومین دوره مسابقات موی تای جام ریاست جمهوری سپاسگزاریم و امیدورایم در جریان برگزاری این رقابت های مهم شاهد پیشرفت سطح این مسابقات نسبت به دور گذشته باشیم.

دومین دوره رقابت های موی تای جام ریاست جمهوری کشورمان از 14 تا 20 اردیبهشت ماه به میزبانی تهران با حضور بیش از 50 کشور دنیا برگزار خواهد شد.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۴:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.