علی فولادی راد: تیم جوان و با انگیزه ای را به مسابقات جهانی اعزام می کنیم

تیم جوان و مستعدی هم اکنون در اردوی آمادگی بسر می برد و هدف ما این است که این تیم در فاز نخست، حضوری قوی در مسابقات جهانی تایلند و در مرحله بعدی، حضوری مقتدر در بازیهای آسیایی کرده جنوبی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک علی فولادی راد مدیر تیمهای ملی سپک تاکرا افزود: برای آمادگی تیم ملی سپک تاکرا، پنج مرحله اردو در نظر گرفته شده که تاکنون سه مرحله آن طبق برنامه انجام شده است.

وی گفت: اردوی آماده سازی این تیم، ابتدا با 25 ملی پوش آغاز شد و هم اکنون 18 بازیکن در اردو حضور دارند.البته در مرحله پایانی اردو، 15 بازیکن حضور خواهند داشت و در نهایت 12 ملی پوش به مسابقات جهانی تایلند اعزام خواهند شد.

فولادی ضمن تشکر از تلاش کارد فنی و ملی پوشان گفت: تیم فعلی، جوان و با انگیزه است و مراد ما این است که این تیم را برای بازیهای آسیایی آینده آماده کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و رییس انجمن سپک تاکرا گفت: بنده و دیگر مسوولان تیم ملی و انجمن سپک تاکرا در تلاش هستیم، تیم روپا و آماده ای را روانه مسابقات جهانی کنیم و در این راستا، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.
۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.