محمد علیپور:انگیزه و پشتکار بالا، عامل موفقیت ملی پوشان در مسابقات جهانی خواهد بود

رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی با حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان گفت: امید است که بتوانید در پرتو انگیزه و پشتکار بالا، در مسابقات جهانی تایلند به میدان بروید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این بازدید که در مجتمع یاس برگزار شد، "محمد علیپور" خطاب به ملی پوشان حاضر در اردو افزود: از یکایک شما تشکر می کنم که حتی در ایام عید نوروز، در اردو حضور یافتید و تلاش و همت فراوانی را بنمایش گذاشتید.
وی گفت: فدراسیون انجمنهای ورزشی در حد توان خود از انجمن سپک تاکرا و تیم ملی حمایت می کند و توقع ما از شما عزیزان این است که در مسابقات جهانی، سفیران شایسته ای برای کشورمان باشید.

علیپور همچنین از زحمات "سهراب آزاد" رییس انجمن سپک تاکرا قدردانی کرد و گفت: تعامل و برنامه ریزی در انجمن سپک تاکرا قابل ستایش است و امید می رود که این تلاشها، در اعتلای این رشته پرطرفدار و جذاب موثر واقع شود.

بر اساس این گزارش، در ادامه سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا گفت: خوشبختانه تیم اعزامی به مسابقات جهانی تایلند از شرایط خوبی برخوردار بوده و نفرات آن جوان و آتیه دار هستند.

وی اضافه کرد: میانگین سنی این تیم 21 سال است ما از هم اکنون دور خیز خود را برای حضوری فعال در بازیهای آسیایی 2014 کره جنوبی آماده کرده ایم.
در این بازدید همچنین آقایان "مهران تیشه گران" دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی، "احمد عشوری" بازرس این فدراسیون، "علی فولادی راد" مدیر تیمهای ملی سپک تاکرا و "حسن میرزا آقابیک" رییس انجمن راگبی و کادر فنی و ملی پوشان تیم ملی سپک تاکرای کشورمان حضور داشتند.
شایان ذکر است مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جهانی تیرماه سالجاری در شهر بانکوک مرکز تایلند برگزار خواهد شد.
۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.