سید باقر فاطمی نسب:بزرگترین کاروان تاریخ ورزشهای ناشنوایان به بازیهای آسیایی اعزام می شود

سرپرست فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص گفت: بزرگترین کاروان تاریخ ورزشهای ناشنوایان به بازیهای آسیایی و اقیانوسیه در کره جنوبی اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛سید باقر فاطمی نسب در ادامه اظهار کرد: از بدو ورود به فدراسیون با توجه به این که ادغام دو فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با پیوند اعضا و بیماران خاص به منزله تداخل ورزشهای این دو حوزه نبود بر روی آمادگی تیمهای اعزامی به هفتمین دوره بازیهای آسیا- اقیانوسیه در کره جنوبی تمرکز شد.

وی ادامه داد: در واقع این ادغام هیچ توقفی در امور هر سه بخش ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص به وجود نیاورد. همچنین هیچکدام از مسئولین زیر مجموعه فدراسیون ناشنوایان تغییر نکردند و همه در سمت های خود مشغول به کار هستند.

سرپرست فدراسیون به اعزام بزرگترین کاروان ورزش ناشنوایان در تاریخ به بازیهای آسیایی اشاره کرد و گفت: کاروان ایران با 102 نفر به کره جنوبی اعزام می شود و این در حالی است که در دوره قبلی ایران با 50 نفر به بازیهای آسیایی 2000 اعزام شده بود که در واقع بزرگترین کاروان ورزشی ناشنوایان است که به بازیهای آسیایی اعزام می شود. همچنین برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی بانوان ورزشکار نیز در مسابقات آسیایی شرکت می کنند. با توجه به تجاربی که از مشاغل قبل دارم، معتقدم بانوان ایرانی ثابت کرده اند که پتانسیل بالایی دارند و هر وقت به درستی به آنها امکانات داده شده، پاسخ مثبت داده اند و همانند مردان افتخار آفرین شده اند بنابراین انتظار کسب مدال از بانوان نیز می رود.

فاطمی نسب ادامه داد: این بازیها پس از 12 سال وقفه برگزار می شود بنابراین مجموعه فدراسیون تلاش خود را انجام داده تا نمایندگان جمهوری اسلامی ایران با قدرت تمام در این بازیها حضور داشته باشند. از امروز نیز کلیه 11 تیم ناشنوایان در جوار حرم ملکوتی امام رضا (ع) اردوی متمرکز خواهند داشت و امیدوارم این اردو برای موفقیت ناشنوایان در بازیهای آسیایی موثر واقع شود.

وی همچنین گفت: اردوهایی که تا به حال برگزار شده از لحاظ سحط فنی و کیفی مورد تائید مربی تیمها بوده و امیدواریم رتبه ورزش ناشنوایان ایران در بازیهای آسیایی ارتقا یابد و در مسابقات تیمی و انفرادی سکوهای قهرمانی را فتح کنند. ضمن این که در این میان تیم ملی تنیس روی میز مردان نیز به مسابقات ناشنوایان جهان اعزام می شود.

فاطمی نسب به لغو مسابقات کشتی و والیبال مردان در بازیهای آسیایی اشاره کرد و گفت: از این که مسابقات این دو رشته لغو شده ناراحت شدیم چرا که موقعیت افتخارآفرینی زیادی برای کاروان ایران از دست رفت. در این رابطه نیز در کنگره ای که در سئول خواهد بود مراتب اعتراض خود را اعلام خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص در پایان اظهار کرد: امیدوارم با توجهی که وزارت ورزش به ویژه دکتر عباسی و همچنین مسئولین کمیته ملی المپیک داشته اند بتوانیم توسعه ورزشی در این فدراسیون را در دو بخش همگانی و قهرمانی شاهد باشیم ضمن این که در این راه کمک افراد خیر می تواند بسیار موثر واقع شود.
۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.