قلی پور:ترسی از رویارویی با حریفان قدرتمند آسیایی و جهانی ندارم

"حمیدرضا قلی پور" در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو و در رقابتهای جهانی 2011 ترکیه 2 مدال زرین دیگر به کلکسیون افتخارات خود افزود و حالا برای کسب مدال طلای آسیایی هوشی مینه ویتنام لحظه شماری می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛زمان زیادی تا مسابقات انتخابی که اردیبهشت ماه برگزار می شود، باقی نمانده و با این شرایط تا پایان هفته جاری در اوزان 80- تا 90- کیلوگرم ، وزن اصلی خود را نهایی می کنم تا بتوانم با تمرکز بیشتر برای مسابقات انتخابی آماده شوم.

دارنده مدال طلای رقابتهای جهانی ترکیه افزود: البته تمرکز من برای رسیدن به اوج آمادگی در مسابقات آسیایی هوشی مینه ویتنام است هر چند که رقابتهای انتخابی ایران و جواز حضور داشتن در اردوهای تیم ملی به واسطه برگزاری رقابتهای انتخابی کاری بسیار دشوار است چرا که ووشو ایران طی سالهای اخیر در اوزان سنگین وزن نشان داده همیشه مدال آور بوده است و قطعا در مسابقات انتخابی رودر روی ووشوکارانی عنوان دار در مسابقات جهانی و آسیایی قرار خواهم گرفت.

وی در این باره تصریح کرد: با سرمایه گذاری هایی که در این رشته شده قطعا در مسابقات انتخابی با چهره های نا آشنا اما قدرتمند رو در رو می شویم چرا که سطح رقابتهای قهرمانی کشور و درون اردویی در ایران را می توان با مسابقات برون مرزی و جهانی مقایسه کرد و حتی به عنوان یک فیلم آموزشی در اختیار دیگران قرار داد.

قلی پور در خصوص سطح رقابتهای آسیایی هوشی مینه ویتنام نیز تاکید کرد: سطح این مسابقات به نسبت رقابتهای جهانی بالاتر است و هر حریف آسیایی خطرساز و مدعی است چرا که این کشورها به لحاظ تکنیک و فن این رشته دانش کافی دارند و باید در مصاف با آنها با تمرکز و برنامه ریزی خاصی گام نهاد.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی گوانگجو با اشاره به جمعیت رو به رشد این رشته در ایران گفت: آمار و ارقام نشان می دهد که ووشو راههای پیشرفت در پیش رو دارد و این تنها با مدیریتی خوب در راستای قهرمان پروری و کشف استعدادها بوده است.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.