با حضور 19 قایقران در دومین مرحله اردوی آمادگی؛دریاچه آزادی میزبان قایقرانان جوان تیم ملی کانوپولو

با حضور 19 قایقران در دومین مرحله اردوی آمادگی؛دریاچه آزادی میزبان قایقرانان جوان تیم ملی کانوپولو
به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی کانوپولوی مردان جوانان دومین مرحله اردوی آمادگی خود را از فردا 5 اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مربیان تیم ملی کانوپولوی جوانان پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در اسفند ماه سال گذشته بهترین قایقرانان جوان این مسابقات را به اردوی تیم ملی دعوت کردند. این تیم شهریور ماه مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو را در لهستان پیش رو دارد. به همین منظور دومین مرحله اردوی تدارکاتی کانوپولوکاران جوان با حضور 19 قایقران از 11 استان از فردا 5 اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی آغاز می شود و تا 18 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

شایگان خیرالهی و مهرداد جافری از البرز، محمد غلامی و پیمان باقری از آذربایجان شرقی، رضا دباغ اویسی از اردبیل، رائین ربیعی، محمدرضا محمد و امیرعلی مولایی از تهران، خالد طیبی از خوزستان، محمدهادی شیشه چیان از زنجان، محمدحسین شعبانی از کرمانشاه، مهدی ورزنده از گیلان، محسن دلفان از لرستان، محمد جمشیدیان، رسول امینی، فرزاد جعفری، آرش درویشی و رامین غیاثوند از مرکزی و محمد یزدانی از مازندران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی هستند که زیر نظر مهرداد راشدی مربی و علیرضا آبش زاده کمک مربی تمرینات خود را انجام خواهند داد.

 
۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.