جهت حضور در بازیهای ساحلی آسیا در چین؛ششمین اردوی تیم ملی کبدی ساحلی ایران در تهران تشکیل شد

ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی ساحلی ایران به منظور حضور در سومین دوره بازیهای ساحلی آسیا که خرداد ماه سال جاری در چین برگزار می شود از روز گذشته برای مدت 20 روز در مجموعه ورزشی آزادی تهران تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ در این اردوی20 روزه تیم ملی کبدی ساحلی ایران جهت حضوری قدرتمند در سومین دوره بازیهای ساحلی آسیا در کشور چین علاوه بر برگزاری تمرینات منظم روزانه  در زمین ساحلی والیبال مجموعه ورزشی آزادی چند دیدار تدارکاتی هم با تیم ملی کبدی ساحلی پاکستان  برگزار خواهد کرد تا ملی پوشان  کشورمان قبل از اعزام در این مرحله از آماده سازی تیم ملی محک بسیار جدی بخورند.
تیم ملی کبدی پاکستان یکی از قدرتهای آسیا و جهان محسوب می شود که چندین عنوان جهانی و آسیایی در کارنامه دارد و برگزاری دیدار تدارکاتی با این تیم تجربه مناسبی برای ملی پوشان خواهد بود تا با آمادگی هر چه بیشتردر رقابت های ساحلی آسیا در چین حضور پیدا کنند.

10 بازیکنی که در اردوی قبلی حضور داشتند مجدد به این اردو دعوت شدند تا تمریناتشان را روزانه دو نوبت زیر نظر کادر فنی برگزار کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده  بشرح زیر می باشد:
نوید نظری ، محمد علی کروکی ،عارف فوجردی ،ابوالفضل مقصودلو محلی ، غلامعباس کروکی ، محمد مقصودلو ، فرشاد رحیمی ، سلیمان پهلوان ، کیانوش نادریان و معراج شیخ
کادر فنی :
عبدالحمید مقصودلو :  سرمربی     رمضانعلی پائین محلی  : کمک مربی       وجیه اله شهری : مربی بدنساز
تیم ملی کبدی ساحلی پاکستان روز 13 اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی وارد ایران خواهد شد و در مدت یک هفته حضورش در تهران 5 دیدار تدارکاتی با تیم کشورمان برگزار خواهد کرد.
۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.