باحضور 22 کشور آسیایی؛مسابقات انتخابی المپیک روئینگ در کره جنوبی برگزار می شود

باحضور 22 کشور آسیایی؛مسابقات انتخابی المپیک روئینگ در کره جنوبی برگزار می شود
مسابقات انتخابی المپیک روئینگ در قاره آسیا با حضور 22 کشور از 7 اردیبهشت ماه در کره جنوبی آغاز می شود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک لندن در رشته روئینگ اکنون نوبت به مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا رسیده است. این مسابقات با حضور 22 کشور آسیایی از 7 اردیبهشت ماه در شهر چونگجو کره جنوبی برگزار می شود. میزبان این مسابقات دریاچه گونگجو است که پشت سدی به همین نام که بزرگترین سد کشور کره جنوبی است قرار دارد انجام می شود و مسابقات قهرمانی جهان سال 2013 نیز در این دریاچه برگزار خواهد شد.

مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا در چهار ماده تکنفره سنگین وزن بانوان، دونفره جفت پارو سبک وزن بانوان، تکنفره سنگین وزن مردان و دونفره جفت پارو سبک وزن مردان برگزار خواهد شد.

در مسابقات این دوره علاوه بر کشور میزبان و تیم ملی روئینگ کشورمان، تیم هایی از هنگ کنگ، اندونزی، هند، عراق، ژاپن، قزاقستان، کویت، لبنان، مالزی، میانمار، مالدیو، پاکستان، فیلیپین، فلسطین، قطر، سنگاپور، تایلند، چین تایپه، ازبکستان و ویتنام حضور دارند.

تیم ملی کشورمان با ترکیب محسن شادی در روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان، وحید جوهری و عاقل حبیبیان در دونفره جفت پارو سبک وزن مردان، سولماز عباسی در تکنفره سنگین وزن بانوان و حمیرا برزگر و نازنین ملائی در دونفره جفت پارو سبک وزن بانوان در این مسابقات حضور خواهد داشت.
شایان ذکر است در دور گذشته این رقابت ها در مسابقات انتخابی المپیک 2008 سال 87 برگزار شد و محسن شادی و هما حسینی از کشورمان موفق به کسب جواز المپیک شدند.
۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.