تبریک علی آبادی و افشارزاده به مناسبت کسب نخستین سهمیه المپیکی شمشیر بازی

تبریک علی آبادی و افشارزاده به مناسبت کسب نخستین سهمیه المپیکی شمشیر بازی
محمد علی آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل، در پیام‌های جداگانه‌ای کسب نخستین سهمیه المپیکی شمیر بازی کشورمان را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در پیام تبریک محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:خدای خود را شاکرم که موفقیت های متعدد ورزشی کشورمان در رقابتهای برون مرزی بخصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن ادامه دارد تا با همت شما عزیزان دل مردم کشورمان با دیدن این افتخارات شاد شود .

شمشیر بازی بعد از سالها برنامه ریزی موفق گردید  نخستین سهمیه المپیکی کشور عزیزمان را در این رشته کسب کند تا  به جمع اعزامی های المپیک بپیوندد.لذا ضمن تبریک و خسته نباشید به مسئولین فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان عزیز، این پیروزی را تبریک گفته  و امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد درخشش این عزیزان و ورزشکاران دیگر رشته ها در عرصه های بزرگتر باشیم.

همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیام جداگانه‌ای ضمن تبریک کسب سهمیه المپیکی شمشیر بازی اشاره کرد:کسب نخستین سهمیه المپیکی شمشیر بازی را به مسئولین این فدرسیون ،کادر فنی و قهرمانان آن تبریک گفته و امیدوارم در بازیهای المپیک شاهد حضور شایسته شما عزیزان باشیم.

شکی نیست این موفقیت ها بدست نمی آید مگر در سایه الطاف الهی و همچنین همت و تلاش مسئولین فدراسیون، مربیان،بازیکنان و پیشکسوتان،باشد تا در آینده ای نزدیک پیام آور شادی در تمامی رقابتهای بین المللی  بخصوص بازیهای المپیک باشید.
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۷:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.