گلستان قهرمان رقابت های کبدی نوجوانان دختر کشور شد

مرحله نهایی دومین دوره رقابت های کبدی نوجوانان دختر کشور با قهرمانی گلستان در حضور 10 تیم برتر مناطق پنجگانه کشور در شهر اراک به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ، مرحله نهایی دومین دوره رقابت های کبدی نوجوانان دختر کشور که از روز 30 فروردین ماه به مدت 3 روز در سالن شهدای پنجم مرداد شهر اراک با حضورتیمهای اول و دوم مناطق پنجگانه در قالب  10 تیم برتر برگزار شد با قهرمانی تیم کبدی گلستان به پایان رسید.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها گلستان  موفق شد با شکست اصفهان با نتیجه 36 بر19  به فینال راه پیدا کند و دختران کبدی کار همدانی هم در یک دیداری حساس و نفسگیر 44 بر 41 کرمانشاه شکست دادند تا حریف گلستان در فینال این رقابت ها باشند.

دیدار فینال صبح روز گذشته جمعه اول اردیبهشت ماه بین تیمهای گلستان و همدان برگزار شد که درنهایت تیم گلستان موفق شد با حساب 40 بر18 حریف خود را شکست دهد تا همانند پسران نوجوان گلستانی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و اصفهان و کرمانشاه هم با باخت در مرحله نیمه نهایی به عنوان سوم مشترک دست یافتند ، کاپ اخلاق هم به اراک میزبان رسید و مونا نوروزیان فر از گلستان هم به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات از سوی کمیته برگزاری انتخاب شد.

اعظم مقصودلو سرمربی تیم ملی کبدی بانوان ایران به همراه زهرا رحیمی نژاد مدیر تیم های ملی کبدی بانوان ایران با حضور در محل برگزاری این رقابت ها  نفرات شاخص را زیر نظر گرفتند تا در اردوهای تیم ملی کبدی جوانان  ایران که از اواسط اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد حضور پیدا کنند .

گروه بندی رقابت ها بشرح زیر است :

گروه الف : گلستان ،مازندران ،فارس ،همدان ، آذربایجان شرقی

گروه ب: مرکزی ، اصفهان ،کرمانشاه ، یزد ، خراسان جنوبی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.