در نشست کمیته علمی و سنجش کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی و المپیک؛کوروش باقری : در هر لحظه آماده تست گیری مجدد از ملی پوشان هستیم

در نشست کمیته علمی و سنجش کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی و المپیک؛کوروش باقری : در هر لحظه آماده تست گیری مجدد از ملی پوشان هستیم
نشست اعضای کمیته علمی و سنجش کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی و المپیک به اتفاق نمایندگانی از فدراسیون وزنه برداری صبح روز پنجشنبه سی و یکم فروردین ماه در محل ستاد بازی ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست؛ دکتر برجسته رئیس کمیته علمی و سنجش، دکتر دهخدا، دکتر رجبی، دکتر آقا علی نژاد و خانم دکتر نظر علی به عنوان اعضای  این کمیته، اصغر رحیمی دبیر کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی و المپیک و کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری حضور داشتند.

بر اساس این گزارش؛ در این نشست، کوروش باقری برنامه های آماده سازی تیم ملی وزنه برداری را تا آغاز رسمی بازی های المپیک 2012 تشریح کرد و مقرر شد ملی پوشان با اطلاع قبلی در آزمون سنجش قابلیت های جسمانی حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در خاتمه اعلام کرد : تا کنون دو مرحله تست دوپینگ از ورزشکاران گرفته شده و در هر لحظه ما آماده تست گیری مجدد از ملی پوشان می باشیم.
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.