اردوی تیم ملی کریکت نوجوانان فردا پیگیری می شود

تیم ملی کریکت نوجوانان کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات کریکت قهرمانی آسیا در مالزی آماده می کند ، اردوی آماده سازی خود را از فردا ( یکشنبه ) در شهرستان زاهدان از سر می گیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت انجمن های ورزشی ، اردوی این تیم در شهرستان زاهدان با حضور 35 بازیکن و با هدایت " محمود رشید دار " سرمربی صاحب نام پاکستانی از فردا ادامه می یابد که یوسف رییسی نیز این مربی رادر امر هدایت تیم ملی نوجوانان کشورمان یاری می دهد .

این مرحله از اردو تا هشتم اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد داشت و سپس مرحله نهایی اردو از تاریخ 8 تا 11 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد که در آن ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ، حضور می یابند .

تیم ملی کریکت نوجوانان ایران روز 12 اردیبهشت ماه راهی مالزی می شود . مسابقات کریکت نوجوانان آسیا از تاریخ 14 اردیبهشت ماه در مالزی برگزار می شود که رقابتهای گروه ایران در شهر کوالالامپور مرکز این کشور خواهد بود .

در گروه یک این مسابقات تیم های سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایلند و عمان و در گروه دو تیم های ایران ، نپال ، مالزی ، کویت و بحرین حضور دارند .
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.