سهراب مرادی: همه وزنه برداران به مدال المپیک فکر می کنند

سهراب مرادی: همه وزنه برداران به مدال المپیک فکر می کنند
مدعی دسته 85 کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان پیشرفت‌های به وجود آمده را حاصل برنامه‌ریزی خوب کادر فنی و فدراسیون و تمرینات طاقت فرسایی دانست که مربیان در نظر گرفته‌اند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ سهراب مرادی با بیان این که ملی پوشان روزانه تمرینات دشواری را برگزار می‌کنند، اضافه ‌کرد: تمریناتی که این روزها وزنه‌برداران انجام می‌دهند خیلی سخت است ولی خدا را شکر که نتیجه این سختی‌ها را گرفته‌ایم و برای همین تمرینات برای ما شیرین شده‌اند.

وی ادامه داد : وقتی کسی به اردوی تیم ملی می‌آید، باید قید همه چیز را بزند و خود را برای تحمل سخت‌ترین تمرینات آماده کند. تصورش را بکنید که میلیون‌ها نفر در دنیا وزنه‌بردار هستند و یک نفر باید چقدر فشار تمرینات را تحمل کند که بین این همه ورزشکار به نفر اول دنیا تبدیل شود. همین موضوع باعث می شود هر روز انگیزه‌های بیشتری از قبل برای تمرین ‌کردن داشته باشیم.

این وزنه‌بردار که یک رقیب جدی در اردوی تیم ملی بنام کیانوش رستمی دارد در خصوص چگونگی رقابت و تمرین کردن با چنین رقیبی گفت: ما رقابتی فوق العاده در تمرینات داریم. کیانوش دوست خوب من است و با تمام وجود به یکدیگر کمک می‌کنیم. با کمک همدیگر می‌توانیم در المپیک به مدال طلا و نقره دست پیدا کنیم. رقابت ما در اردو مثل رقابت بر سر طلای جهان و المپیک است.»

مرادی در پاسخ به این سئوال که چه اتفاقی در وزنه‌برداری ایران رخ داده که تیم ملی جان تازه‌ای گرفته است، گفت: «نظم در اردوها حرف اول و آخر را می‌زند. تمرینات ما مرتب است. از هر لحاظ برنامه‌های آماده‌سازی بچه‌ها خوب است. یک نکته جالب این است که از نظر ذهنی هم تفاوت‌های زیادی در وزنه برداران به وجود آمده و آنها کاملا متفاوت از گذشته فکر می‌کنند. همه به مدال المپیک می‌اندیشند و برای این کار از جان‌مایه می‌گذارند؛ مساله‌ای که باعث شده فشار تمرینات خیلی بیشتر از قبل شود.
۳۰ فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.