رئیس فدراسیون ووشو:فضای بهتری در هتل برای ورزشکاران فراهم شده است

رئیس فدراسیون ووشو:فضای بهتری در هتل برای ورزشکاران فراهم شده است
توجه به امر بازسازی و تعمیرات اساسی هتل آکادمی ملی المپیک یک امر ضروری بود و باید گفت بعد از بازدیدی که از هتل داشته ام باید بگویم فضای بهتری برای ورزشکاران فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در مراسم بازگشایی هتل آکادمی ملی المپیک ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از همان بدون ورود به هتل با تغییرات اعمال شده و زیبایی های آن متوجه می شوید که این هتل خیلی نسبت به گذشته تغییر یافته است بطوریکه به شخصه احساس خیلی خوبی به من دست داد و بدون تردید هتلی شیک و تمیز می تواند احساس رضایتمندی ورزشکاران را بعد از یک تمرین سخت فراهم آورد.

علی نژاد تصریح کرد:رستوران هتل هم خیلی تمیز و زیباتر از گذشته شده است و  تعویض اکثر امکانات این هتل همچون درها، تخت ،تلویزیون و توجه به زیبای سازی نشان می دهد مسئولین کمیته بخوبی به این موضوع پی بره اند که این هتل نیاز به تعمیر و بازسازی اساسی دارد که شکر خدا به نحو مطلوبی انجام شد .

رئیس فدراسیون ووشو در خاتمه اظهار داشت:بدون شک داشتن چنین هتل تمیز و شکیلی باعث می شود تا فدراسیونها با خیالی آسوده تمرینات تیمهای ملی خود را به آکادمی انتقال دهند.
۳۰ فروردین ۱۳۹۱ ۰۷:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.