رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی:انصافا هتل بازسازی شده خیلی بهتر از گذشته شده است

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی:انصافا هتل بازسازی شده خیلی بهتر از گذشته شده است
من قبلا بارها در هتل آکادمی ملی المپیک حضور یافته بودم انصافا تصمیم درستی بود که مسئولان کمیته اقدام به بازسازی آن کردند بطوریکه در بدو ورودم به هتل به وضوع شاهد تغیییر در آن شدم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در مراسم بازگشایی مجدد هتل آکادمی ملی المپیک تصریح کرد:هتل آکادمی ملی المپیک از نظر زیبایی و امکانات در حد بسیاری از هتل های استاندارد داخل شهر است و چیزی از هتل های زیبای چند ستاره کم ندارد و باید بگویم اگر بتوانیم فضای این هتل را افزایش دهیم خیلی بهتر است.

وی ادامه داد:من قبلا از نزدیک آشپرخانه و اتاقهای هتل را دیده بودم اصلا قابل مقایسه با الان نیست توجه به مقوله زیبا سازی ،تعویض بسیاری از امکانات رفاهی و حتی افزایش آن باعث می گردد تا ورزشکاران با توجه به فضای ورزشی حاکم در این منطقه و هتل زیبا و نوسازی شده  آن استراحت در این هتل را به جاهای دیگر ترجیح دهند.

علیپور در خاتمه اظهار اشت:باید به این تصمیم و کار مسئولان کمیته آفرین و خسته نباشید گفت به هر حال بعد از سالیان طولانی خدمت رسانی هتل به ورزشکاران بازسازی و تعمیرات اساسی آن نیاز مبرمی بود که احساس می شد.
۳۰ فروردین ۱۳۹۱ ۰۷:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.