با حضورمسئولین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیونها؛هتل آکادمی ملی المپیک بعد از بازسازی کامل بازگشایی شد

با حضورمسئولین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیونها؛هتل آکادمی ملی المپیک بعد از بازسازی کامل بازگشایی شد
ظهر امروز با حضور مهندس علی آبادی رئیس،اعضای هیات اجرایی کمیته،معاونین وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیونها هتل آکادمی ملی المپیک مورد بازگشایی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛هتل آکادمی ملی المپیک که طی 10 سال فعالیت گذشته خود نیاز به تعمیرات و بازسازی اساسی در آن احساس می شد با دستورمهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک از اواخر سال گذشته کار بازسازی آن آغاز شده بود تا بعد از تعمیراتی که 3 ماه بطول انجامید ظهر امروز با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیونها بطور رسمی مورد بازگشایی مجدد قرار گرفت.

بازسازی و تعمیرات اساسی هتل،تعویض امکانات و تجهیزات رفاهی،افزایش امکانات رفاهی درهتل برای ورزشکاران و مربیان و میهمانان از موارد مورد نظر در بازسازی هتل آکادمی ملی المکپیک بود.

 در پایان صحبتهای مسئولین کمیته ملی المپیک و آکادمی مدعوین حاضر در مراسم بازگشایی اعم از علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ،معاونین وزارت ورزش و جوانان خانم اکبر آبادی، آقاسی ساکی زاده و عبدالرضا ساور ،اعضای هیات اجرایی کمیته و روسای فدراسیونها اعم از دکتر علی نژاد ،داور زنی، فرجی، ساوه شمشکی، صبور،علیپور، رستگار،فرجی و دیگر نمایندگان فدراسیونها به بازدید از هتل و امکانات و خوابگاه و اتاقهای بازسازی شده پرداختند.

در این مراسم  دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و بهرام افشارزاده دبیر کل به دلیل سفر به نشست انجمن کمیته های ملی المپیک که در مسکو در حال برگزاری است حضور نداشتند.
۲۹ فروردین ۱۳۹۱ ۱۴:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.