آغاز اولین دور تمرینات کاتاروهای جودو و آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی بانوان اعزامی به تایلند

اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاتا کشورمان از چهارشنبه هفته جاری ( 7 مردادماه) آغاز می شود .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اولین دوره اردوی آماده سازی تیم ملی کاتای جودوی کشورمان که پیش از این قرار بود هفته گذشته برگزار ولی به دلیل وقوع سانحه تلخ برای تیم ملی نوجوانان به تعویق افتاده بود از چهارشنبه هفته جاری به مدت 3 روز و با حضور 28 ورزشکار در سالن شهید کبکانیان برگزار می شود .
تیم ملــی کاتای جودو خود را برای حضور در مسابقات جهانی که از اول تا 5 مهر ماه سالجاری در مالت برگزار می شود، زیر نظر حسین زند سرمربی تیم ملی آماده می کند .
همچنین آخرین دور تمرینات تیم ملی بانوان کشورمان برای حضور در اولین دوره بازیهای هنرهای رزمی آسیا از روز گذشته ( جمعه دوم مرداد )‌ آغاز شد .
تیم بانوان در دو بخش جودو و کوراش با حضور 12 نفر از روز گذشته آخرین دور تمرینات آماده سازی را درآکادمی ملی المپیک آغاز کرد تا 8 نفر اعزامی برای  حضور در رقابتهای مذکور هر چه بیشتر آماده شوند .
تیم بانوان ایران در بخش جودو با آزیتا شکاری (‌وزن 48- کیلوگرم)، اکرم خانی ( وزن 57- کیلوگرم)، تکتم بیدل(وزن63- کیلوگرم) و سحر چغلوند ( وزن 78- کیلوگرم)‌ و در قسمت کوراش با لیلا چغلوند ( وزن 52- کیلوگرم)، نوشین تقی لو ( وزن 57- کیلوگرم)، آذر سوری ( وزن 63- کیلوگرم) و پروانه آزادی ( وزن 78- کیلوگرم) از هفتم مرداد ماه به محل برگزاری مسابقات فوق اعزام می شوند .


۳ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.